وظیفه سازمان دانش آموزی آموزش مهارت های اجتماعی است

اصفهان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با حضور در گردهمایی مسئولین سازمان های دانش آموزی استان، از برنامه ها و اهداف حوزه پرورشی گفت.

کد مطلب: ۹۵۱۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه سازمان دانش آموزی آموزش مهارت های اجتماعی است

مهدی اسماعیلی با اشاره به نقش مهم مدیران سازمان های دانش آموزی شهرستان ها گفت: همگی باید نسبت به وظبفه خود آگاه باشیم و به آن حس مسئولیت داشته باشیم و خود را از غفلت ها دور نگاه داریم.
وی با اشاره به وظیفه تشکل های دانش آموزی گفت: تشکل های دانش آموزی اگر کاری غیر از وظیفه اصلی خود که آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان می باشد را انجام دهند، دچار خسران شده اند. امروزه اولویت اصلی آموزش و پرورش پیشگیری از آسیب های اجتماعی است. ما در حدود 3میلیون دانش آموز دچار آسیب داریم.
وی افزود: رسالت اصلی ما نیز آموزش مهارت های اجتماعی است که دانش آموزان دچار آسیب ها اجتماعی نشوند و این وظیفه و تکلیف شما مسئولین دانش آموزی می باشد تا در وهله آن را در مدارس آموزش دهید.
اسماعیلی با اشاره به طرح غربالگری سلامت روان گفت: امسال در اصفهان حدود 300 میلیون تومان جهت غربالگری سلامت روان هزینه شده است.
وی در پایان افزود: شما مسئولین سازمان های دانش آموزی استان باید نقشه خطرپذیری منطقه خود را تهیه کنید تا متوجه مشکلات منطقه خود شوید. این نقشه خطر پذیری در سطح خانواده،منطقه و مدرسه رصد شده است و مشکلات آنان بررسی شده و وظیفه شما است که بر اساس آن نقشه اقدام به برنامه ریزی برای حل مشکلات آن کنید.
گفتنی است در ادامه این مراسم با حضور احمد نساجی پدر شهید گرانقدر محمد نساجی و موسس ساختمان سازمان دانش آموزی استان اصفهان با اعطای لوح سپاس، از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار