تقویت همدلی و خروج از فعالیتهای جزیر ه ای را ه حل اساسی موانع ورزشی استان است

ایلام _(پانا)_مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام در نشست با نمایندگان هییت های ورزشی استان ایلام خاطر نشان کرد: تقویت همدلی و خروج از فعالیتهای جزیر ه ای را ه حل اساسی موانع ورزشی استان است.

کد مطلب: ۹۵۱۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تقویت همدلی و خروج از فعالیتهای جزیر ه ای را ه حل اساسی موانع ورزشی استان است

مظفر علی شائی از هیت های ورزشی به عنوان بازوان اصلی ورزش استان یاد کرد و افزود : با تقویت همدلی ، همفکری و همراهی و خروج از نگاه جزیره ای در حوزه ه های کاری خود می توان اثر ی خوب از عملکرد خود به جا گذاشت وبا مشارکت وتعامل بیشتر موانع سد راه ورزش استان را برداشت.

وی با بیان این که با چشم انداز و شفافیت فعالیت خود را آغاز می کنیم و پشتیبان تعهدات با روسای هیت های ورزشی هستیم، به بررسی اهداف کلان در راهبردی برنامه جدید اداره کل ورزش استان پرداخت و افزود :در استان ایلام همه زیر ساخت ها مهیاست و با وجود نیروی انسانی و نمایندگان توانا هیت های ورزشی باید به بررسی ضعف ها ی دانشی و مهارتی پرداخت که بتوان در توسعه قهرمان پروری ورزش گام برداریم .

علی شائی با تاکید به ارتقاء سطح سلامت و نشاط اجتماعی در ورزش همگانی از همه هیت های ورزشی استان خواست ؛ فعالیت های خود را از سطح سالن های ورزشی تغییر وبه فضاهای همگانی و عمومی برساند چرا که حضور این ورزش ها و نمایش عمومی ورزشکاران در این هیات ها در نگاه جامعه و نزدیکی مردم به مقوله ورزش تاثیر بسزایی دارد.

وی ابزار امیدواری کرد با تلاش و نگاه نو همراه با تجربه و دانش خود بتوان در پیشبرد اهداف جامعه ورزش استان قدم برداشت چرا که این اهداف منطبق بر واقعیت هستند و برای همه دست اندرکاران ورزش قابل دسترسی هستند .

در این نشست روساهای ورزشی در فضایی صمیمانه به بیان مشکلات و موانع هیت های خود پرداختند ودر بخشی دیگر به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار