افتتاح مدرسه‌ی دوکلاسه ( ایران من) در روستای زاوله بخش گهواره

کرمانشاه (پانا) - مدرسه‌ی خیرساز دوکلاسه‌ی ( ایران من) با مشارکت موسسه مهرگیتی در روستای زاوله بخش گهواره با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۴۹۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه‌ی دوکلاسه ( ایران من) در روستای زاوله بخش گهواره

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، خیرین مدرسه‌ساز موسسه مهرگیتی، اعضای اتاق بازرگانی و مدیر آموزش و پرورش منطقه حضور داشتند.

مجید یزدان‌پناه، مدیرکل آموزش و پرورش استان، در این مراسم ضمن تشکر از دست‌اندرکاران ساخت این مدرسه به‌خصوص موسسه خیریه مدرسه‌ساز مهرگیتی گفت: تلاش در مسیر رفع تنگناهای آموزشی در جامعه اسلامی در واقع کمک به آینده جامعه وکشور و پاسداشت دستاوردهای شهدای گلگون کفن نظام مقدس اسلامی می‌باشد.

یزدان‌پناه افزود: نقش خیرین در کمک به افزایش دانش و توسعه فرهنگی ایران اسلامی بی بدیل است. خیرین ستون‌های استوار آموزش و پرورش هستند که اقدامات و کمک‌های آن‌ها تا سال‌های متمادی در آموزش و پرورش و رشد و ارتقای فرزندانمان اثرگذار خواهد بود.

اردلان احمدی‌نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه گهواره، در آغاز این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین عنوان کرد: این مدرسه در جریان زلزله آبان ماه 96 غرب کشور دچار تخریب صددرصدی شد اما با مشارکت و همدلی موسسه خیریه مدرسه‌ساز مهرگیتی کلنگ بازسازی این مدرسه به زمین خورد و کمتر از یک‌سال به مرحله‌ی بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: بازسازی مدارس تخریب شده ناشی از زلزله در بخش گهواره با جدیت در حال انجام است و تا آغاز مهر و شروع سال تحصیلی جدید، چهار مدرسه‌ دیگر به مرحله‌ی بهره‌برداری می‌رسند تا دانش‌آموزان بتوانند در محیطی با نشاط سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

تجهیز این فضای آموزشی نیز توسط اداره کل نوسازی و تجهیزمدارس استان انجام گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار