رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:

اردوهای تشکیلاتی، فرصتی مناسب برای کسب مهارت های اجتماعی است

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان گفت: اردوهای تشکیلاتی سازمان دانش آموزی، با هدف تقویت مهارت های اجتماعی و آشنایی با طبیعت و در درجه اول یکسان سازی فعالیت های پیشتازان است.

کد مطلب: ۹۴۷۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای تشکیلاتی، فرصتی مناسب برای کسب مهارت های اجتماعی است

اسحاق اکبری در پیش اردوی ملی پیشتازان پسر سازمان دانش آموزی استان سمنان واقع در فولاد محله، با بیان اینکه اردوهای دانش آموزی فرصتی مناسب برای کسب مهارت های اجتماعی است، اظهار داشت: اردوهای دانش آموزی فرصتی مناسب برای انتقال مفاهیم مهم تربیتی، مهارتی به دانش آموزان و استحکام و تقویت آموخته های علمی دانش آموزان می باشد.

وی با بیان اینکه آثار تربیتی یک اردوی فرهنگی و تفریحی چنان عمیق است که آثار آن تا ایام کهنسالی نیز در ذهن افراد باقی می ماند، بیان کرد: اردوهای دانش آموزی موجب تجربه زندگی دسته جمعی و کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان می شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با اشاره به برگزاری اردوهای مهارتی و تشکیلاتی پیشتازان، ابراز داشت: در این اردوها پیشتازان سراسر کشور در قالب فعالیت های گروهی و تیمی، مهارت ها و توانمندی های تشکیلاتی خود را به نمایش می گذارند.

اکبری با اشاره به کسب دو پرچم افتخار نظم و انضباط و بهداشت و سلامت در اردوی کشوری پیشتازان توسط دانش آموزان دختر سمنانی، خاطرنشان کرد: دانش آموزان پسر پیشتاز استان نیز 25 مردادماه سالجاری جهت شرکت در اردوی کشوری که در اردوگاه باغرود نیشابور برگزار می شود، اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار