امام جمعه زاهدان: لزوم توجه ویژه به کیفیت بخشی فعالیتها و برنامه های آموزشی و تربیتی

زاهدان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان گفت: ضمن تاکید بر توجه ویژه به کیفیت بخشی فعالیتها و برنامه های آموزشی و تربیتی، آموزش و پرورش را حساس ترین دستگاه و مهمترین بخش جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۲۸۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه زاهدان: لزوم توجه ویژه به کیفیت بخشی فعالیتها و برنامه های آموزشی و تربیتی

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی صبح امروز در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان که در محل دفتر امام جمعه زاهدان صورت پذیرفت، با تاکید بر توجه ویژه به کیفیت بخشی فعالیتها و برنامه های آموزشی و تربیتی، اظهار کرد: ضرورت برنامه ریزی برای اولویت بندی مشکلات آموزش و پرورش بیش از پیش احساس می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان افزود: کار تعلیم و تربیت هم مهم است و هم سخت و اگر خوب عمل کنید آثار و برکات فراوان و بی نظیری به دنبال دارد که تمام نشدنی خواهد بود.

او برقراری تعامل و هماهنگی برای رسیدن به اهداف و خط مشی های تعیین شده را ضروری دانست و بیان داشت: در این مسیر باید بیش از پیش تلاش شود تا شاهد پیشرفت و تکامل آموزش و پرورش باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محامی ادامه داد: پیشگیری از موضوع بیسوادی و عدم تولید بیسواد باید در اولویت های حوزه سوادآموزی قرار گیرد تا از بسیاری از آسیبها و ناهنجاریهای جامعه کاسته شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان بر فرهنگ سازی و ایجاد فضایی توام با تعامل و همفکری بین خانواده ها و مدارس برای رسیدن سر منزل مقصود تاکید نمود و بیان داشت: مادامی که حس خوب همراهی بین این دو قشر وجود داشته باشد کار تعلیم و تربیت آسان تر و بهتر از گذشته اتفاق می افتد.

او افزود: بهره گیری از ظرفیت عظیم گروههای جهادی در راستای توسعه آموزشها و سامان دادن به اوقات فراغت دانش آموزان تاثیر بسزایی در یادگیری مداوم و مستمر آنان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محامی از آمادگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان به منظور برگزاری جلسات مشاوره ای و تبادل نظرات وارائه برنامه ها بین مسئولین آموزش و پرورش و امام جمعه زاهدان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار