مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر معرفی شد

بوشهر(پانا)_در آیینی با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر، دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مسئولان استان، غلامرضا حاجیانی به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر معرفی شد.

کد مطلب: ۹۲۶۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر معرفی شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در آئین معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای شرایط خاصی است و باید توجه ویژه‌ای به هلال احمر صورت گیرد.

مهرداد ستوده به اهمیت و جایگاه هلال احمر در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در حوادث اخیر جمعیت هلال احمر توانست جایگاه واقعی خود را در بین مردم پیدا کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مهم انرژی در استان خاطرنشان کرد: استان بوشهر به واسطه داشتن منابع مهم انرژی و نیروگاه اتمی و پایانه‌های نفتی از جمله استان‌های مهم و خاص کشور به شمار می‌رود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: انتظار داریم استان بوشهر قطب ویژه‌ای در هلال احمر در سطح کشور شود و با توجه به عملکرد و جایگاه این استان، برای تحقق این مهم تلاش می‌کنیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور نیز بیان کرد: در جریان حوادث طبیعی اخیر ظرفیت انبارهای هلال احمر کاهش یافت و بعضی از انبارها خالی شد که نسبت به بازیابی و پرکردن انبارها اقدام شد.

محمود رضا پیروی اظهار داشت: در جریان سیل اخیر همه ظرفیت‌ها برای کمک به سیل‌زدگان بکارگیری شد.

وی اضافه کرد: در جریان حوادث طبیعی اخیر ظرفیت انبارهای هلال احمر کاهش یافت و بعضی از انبارها خالی شد که نسبت به بازیابی و پر کردن انبارها اقدام شد و اکنون نگرانی از این بابت وجود ندارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: شرایط به گونه‌ای است که اگر حادثه‌ای روی دهد آمادگی لازم برای خدمت به آسیب‌دیدگان ایجاد شده است.

وی کمک‌های مردم در جریان سیل‌های اخیر را سه هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان ۴۰ هزار خانوار آسیب دیده ناشی از سیل از کمک‌های مردمی در قالب بسته‌های لوازم خانگی شامل فرش، یخچال و تلویزیون برخوردار شدند.

پیروی با بیان اینکه ظرفیت و اعتماد اجتماعی نسبت به هلال احمر در حال افزایش است، تصریح کرد: با برنامه ریزی صحیح و توسعه آموزش عمومی باید همه کارها را به داوطلبان و مردم به عنوان نخستین پاسخ دهنده‌ها به حوادث، سپرد.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز بر استفاده از ظرفیت مردم تاکید کرد و گفت: تقویت سرمایه‌های اجتماعی در جامعه به عنوان یک ضرورت مهم باید مد نظر باشد.

غلامرضا حاجیانی افزود: بوشهر از جمله استان‌های دارای پایگاه‌های دریایی، جاده‌ای، کوهستانی و هوایی هلال احمر است که وجود این پایگاه‌ها بیانگر حساسیت استان است.

در این آئین ضمن تقدیر از حسین درویشی، غلامرضا حاجیانی به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار