رییس سازمان دانش آموزی ایلام: لباس فرم مدارس با تایید شورای مدرسه الزامی می‌شود

ایلام (پانا) -رئیس سازمان دانش آموزی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار پاناموضوع الزامی شدن لباس فرم دانش آموزان را با تایید شورای مدرسه بیان کرد.

کد مطلب: ۹۲۶۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رییس سازمان دانش آموزی ایلام: لباس فرم مدارس با تایید شورای مدرسه الزامی می‌شود

قدرت ملکی خاطر نشان کرد: در اجرای دستور وزیر آموزش و پرورش با استفاده از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی خود اقدام به تدوین طرح ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع لباس فرم مدارس کرده است.

وی افزود: توسعه فرهنگ حجاب و صیانت از موازین شرعی و عرفی دانش آموزی، بستر سازی حمایت از کالای ایرانی و رونق اقتصاد و تولید ملی، ارتقا بهداشت روانی و استفاده از ظرفیت تنوع رنگ و الگوی لباس برای ایجاد فضای شاد و نشاط آور در مدارس و اصلاح الگوی مصرف و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و کاهش هزینه‌های خا‌نواده مهمترین موضوع اجرای این طرح است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان ادامه داد: تشویق و ترغیب به نظم و انظباط در مدرسه، کمک و حمایت از اقتصاد خانوار، کمک به اقتصاد مدرسه و دانش آموزان نیازمند، ترویج سادگی و همرنگی بین دانش آموزان در مدرسه و... از ضرورت‌های مهم این طرح به‌شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: سازمان دانش آموزی هیچگونه دخالت و اجباری در فرایند تصمیم گیری مدیران و اولیای مدارس برای انجام لباس فرم دانش آموزی ندارد، اما با توجه به اینکه تهیه لباس فرم از ضروریات تربیتی و اجتماعی می‌باشد، تصمیم‌گیری در این خصوص به عهده شورای مدرسه بوده و این امر مهم با تایید شورای مدرسه الزامی است.

ملکی بیان داشت: توصیه می‌شود والدین دانش آموزان برای سفارش و اندازه‌گیری لباس فرم فرزندان دانش آموز خود و به جهت امکان تحویل به موقع و همچنین احتمال افزایش قیمت در شهریور ماه بر اساس تورم به موقع به واحد‌های تولیدی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار