دومین ستاره استقلال به حضور در پدیده نزدیک شد

تهران (پانا) – روزبه چشمی که به مدیران استقلال پیش از آغاز فصل گفته بود قصد دارد فوتبالش را خارج ایران ادامه دهد، حالا با وضعیتی متفاوتی روبرو شده است.

کد مطلب: ۹۲۴۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دومین ستاره استقلال به حضور در پدیده نزدیک شد

ابتدا از الاهلی قطر به عنوان تیم جدید روزبه چشمی نام برده شد و حتی برخی رسانه‌های قطری از قطعی شدن عقد قرارداد او با این تیم خبر داده بودند اما در حالی که این بازیکن به یک قدمی قرارداد با الاهلی رسیده بود ناگهان اعلام شد الاهلی از خرید روزبه چشمی منصرف شده و هنوز هم دلیل منصرف شدن الاهلی از این انتقال مشخص نشده است.

در روزهایی که خبر از منتفی شدن حضور روزبه چشمی در الاهلی آمده بود، برخی منابع خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه مدافع سابق استقلال با پیشنهاد از باشگاه ترکیه‌ای کازیم پاشا روبرو شده اما چند روز بعد مشخص شد این پیشنهاد هم عملی نشده است.

در حالی که به نظر می‌رسید یکبار دیگر روزبه چشمی به استقلال برگردد، گفته می‌شود پیشنهاد سنگین چشمی برای بازگشت باعث شده تا مدیران استقلال درباره او مردد شوند. برخی منابع گفته‌اند او پیشنهاد 3 و نیم میلیارد تومانی به استقلال داده در حالی که مدیران استقلال قصد دارند با رقم یک و نیم میلیارد تومان با او قرارداد ببندند.

در همین حال، باشگاه پدیده هم که مسعود ریگی را خط هافبک از دست داده، برای جذب روزبه چشمی دست به کار شده است. گفته می‌شود باشگاه پدیده به این بازیکن پیشنهادی به ارزش 2 میلیارد تومان داده و احتمال اینکه همان تفاوت 500 میلیونی او را به مشهد ببرد تا هم تیمی سید مهدی رحمتی شود، زیاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار