مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: به همت خیرین مدرسه‌ساز کمبود فضای آموزشی این استان رفع خواهد شد

زاهدان (پانا)_ به گفته مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با توجه به کمبودهایی که در حوزه فضای آموزشی برای این استان وجود دارد خیرین مدرسه‌ساز کمک بسیار بزرگی در این بحث به آموزش و پرورش می کنند.

کد مطلب: ۹۲۴۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: به همت خیرین مدرسه‌ساز کمبود فضای آموزشی این استان رفع خواهد شد

حمیدرضا رخشانی در حاشیه بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: حضور خیرین در بحث مدرسه سازی و کمک به آموزش و پرورش بسیار امیدوار کننده است و قطعاً به دنبال آن هستیم تا نقش خیرین مدرسه ساز را در آموزش و پرورش پررنگ تر کنیم.
وی ادامه داد: ما باید قدردان و سپاسگزار خیّرین و اشخاصی که آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف خود حمایت می‌کنند و برای ارتقای سطح آموزش کشور تلاش کنیم، باشیم.
رخشانی عنوان داشت: قصد داریم تا همه پروژه‌های نیمه تمام استان را در حوزه آموزش و پرورش تا پایان سال ۹۸ به اتمام برسانیم و در این راه نیازمند مشارکت خیرین ارزشمند هستیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه ما در جشنواره خیرین مدرسه ساز از همه خیرین دعوت به عمل می آوریم تصریح کرد: تعداد خیرین مدرسه ساز قابل ملاحظه است و امیدوارم که این افراد روز به روز افزایش پیدا کند و در سطح شهرستان ها و مناطق استان شاهد رشد جمعیت خیریه باشیم.
رخشانی تاکید کرد: با توجه به اینکه در نظام آموزشی جدید شاهد نظام ۳۳۳ و همچنین پایه ۱۲ می باشیم با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم.
او در پایان گفت: در ارتباط با کمبود فضای آموزشی راهکارهایی در سطح وزارتخانه مطرح شده است و امیدواریم که بتوانیم با کمک خیرین در کمترین زمان کم بود ها را جبران کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار