تکرار مواضع خصمانه ترامپ علیه ایران

تهران (پانا) - رئیس جمهوری آمریکا باز هم به تکرار مواضع خصمانه خود علیه ایران پرداخت.

کد مطلب: ۹۲۴۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تکرار مواضع خصمانه ترامپ علیه ایران

به گزارش مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز سه شنبه در پیامی توئیتری به تکرار مواضع خصمانه خود علیه ایران پرداخت.

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: سران ایران واژه‌های «خوبی» و «مهربانی» که از آن برخوردار نیستند را درک کنند. متأسفانه آنچه آنها می‌فهمند قدرت و زور است و آمریکا صاحب قدرتمندترین نیروی نظامی در دنیا است و تنها در ۲ سال گذشته ۱.۵ تریلیون دلار در این زمینه هزینه کرده است.

وی در موضع گیری عوام فریبانه ای ژست حمایت از مردم ایران را گرفت و ادعا کرد: مقامات ایران پول‌ها را خرج تروریسم می‌کنند و برای موضوعات دیگر پولی اختصاص نمی‌دهند.

ترامپ بدون اشاره به مبارزه بی امان تهران با تروریست‌های مصنوع محور غربی- عبری- عربی در منطقه مدعی شد: آمریکا استفاده ایران از بمب‌های کنارجاده ای که به کشته شدن ۲۰۰۰ آمریکایی و زخمی شدن شمار بیشتری از نیروهای آمریکایی منجر شده را فراموش نکرده است.

ترامپ در واکنش به پاسخ کوبنده امروز تهران در واکنش به تحریم‌های روز گذشته واشنگتن اضافه کرد: بیانیه بسیار توهین‌آمیز و جاهلانه ایران که امروز منتشر شد، تنها نشان می‌دهد که آنها واقعیت را درک نمی‌کنند. هر گونه حمله توسط ایران به هر چیز آمریکایی با واکنش شدید و کوبنده ای مواجه خواهد شد. در برخی حوزه‌ها، کوبنده به معنی نابودی خواهد بود. دیگر خبری از جان کری و اوباما نیست.

گفتنی است، واشنگتن دیروز همگام با ارسال پیام‌های عوام فریبانه ای در خصوص تمایل به مذاکره با تهران، در اقدامی خصمانه تحریم هائی را علیه ایران اعمال کرد که دفتر آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب و نیز وزیر خارجه ایران را در بر می‌گرفت.

ایران نیز در واکنش به این اقدام اعلام کرد که چنین اقداماتی راه را بر مذاکره با آمریکا برای همیشه بَست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار