مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی:

65 پروژه ناتمام آموزشی در استان مرکزی وجود دارد

اراک(پانا)- مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: ۶۵ پروژه فضای آموزشی خیرساز و مشارکتی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۳۱ درصد در استان وجود دارد که پیش بینی می‌شود امسال ۱۹ پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

کد مطلب: ۹۲۰۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
65 پروژه ناتمام آموزشی در استان مرکزی وجود دارد

حسین محمدی در آستانه برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی در نشست خبری با خبرنگاران که با حضور استاندار مرکزی در اراک برگزار شد، اظهار داشت: از سال ۹۲ که طرح استانداردسازی مدارس در کشور کلید خورد تا کنون ۴۱ میلیارد تومان در استان هزینه شده.

وی بیان داشت: برای استاندارد سازی 2 هزار 88 کلاس درس باقی مانده نیز حدود ۳۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا این استاندارسازی به پایان برسد .

مدیر کل نوسازی مدارس استان مرکزی گفت: شعار خیرین مدرسه ساز امسال، شعار «سال خیرین مدرسه ساز» و با رویکرد ایمن‌سازی مدارس و کمپین «همه برپا» با هدف استاندار سازی و حذف بخاری‌های نفتی و ناایمن در سطح مدارس کشور برگزار می‌شود .

محمدی افزود: در کنار رویکرد اصلی جشنواره، طرح جمع آوری مدارس کانکسی نیز در دستور کار قرار دارد .

وی تصریح کرد: بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی پنج شنبه(۲۳ خرداد) در فرهنگسرای شهر در اراک برگزار می شود .

محمدی بیان داشت: این جشنواره با هدف تکریم، نکوداشت و تقدیر از خیرین مدرسه ساز و همچنین گسترش فرهنگ مشارکت مردمی در مدرسه سازی و شناسایی، هدایت و جذب خیرین جدید در امر مدرسه سازی برگزار می شود.

مدیر کل نوسازی مدارس استان مرکزی تأکید کرد: در بیست و یکم جشنواره خیرین مدرسه ساز در مدارسی که خیر ساز هستند یک روز را با عنوان تجلیل از خیرینی که در احداث آن فضای آموزشی مشارکت داشته اند، به نکوداشت و تقدیر از ایشان اختصاص می دهند .

وی خاطر نشان کرد:یکهزار و 710 خیر مدرسه ساز در استان مرکزی ثبت شده که یکهزار و 584 خیر حقیقی و 126 خیر نیز حقوقی هستند.

محمدی یادآور شد: 24 تعهد با 177 میلیارد ریال منابع مالی در بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان مرکزی تعهد شد که 75 درصد این اعتبارات محقق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار