مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان :

17 درصد از جمعیت بالای ۱۵ سال این استان هنوز برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند

زاهدان(پانا)-به گفته ی مدیرکل ثبت احوال استان، با توجه به اینکه تاریخ اعتبار کارت‌های ملی قدیمی به پایان رسیده است و خدمات دستگاههای دولتی هم امسال فقط با کارت هوشمند انجام می‌گیرد، شهروندان هر چه سریعتربرای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

کد مطلب: ۹۱۴۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
17 درصد از جمعیت بالای ۱۵ سال این  استان هنوز برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند

رضا راحت دهمرده، اظهار داشت: 68 ایستگاه در سیستان و بلوچستان با ظرفیت ثبت نام 3هزار و 200نفر در روز برای ثبت نام کارت هوشمند ملی فعال است.

او بیان کرد: تاکنون یک میلیون و 540هزار و 894نفر از جمعیت یک میلیون و 852هزار و 365نفری بالای 15سال استان کارت هوشمند ملی دریافت کرده‌اند.

دهمرده با بیان اینکه 17درصد از جمعیت بالای ۱۵ سال این استان هنوز برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند، ابراز کرد: سال گذشته 300 هزار و 564 نفر در سیستان و بلوچستان موفق به اخذ کارت ملی هوشمند شده اند.

مدیرکل ثبت احوال استان عنوان داشت: از ابتدای طرح کارت هوشمند ملی در سال 92 تاکنون، از جمعیت یک میلیون و 852 هزار و 365 بالای 15 سال استان،نزدیک به 82 درصد کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند.

او تاکید کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که خدمات دستگاه های اجرایی در سال جاری تنها با ارائه کارت هوشمند ملی صورت می‌گیرد و از اعتبار کارت‌های شناسایی قبلی از درجه اعتبار ساقط است.

دهمرده در پایان خاطرنشان کرد: تمامی افراد بالای 15سال می‌توانند از طریق سایت www.ncr.ir برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار