سرپرست آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان: عظمت معلم بسیار بالا و غیرقابل توصیف است

زاهدان (پانا)_ به گفته سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، هیچکس نمی تواند از زحمات معلم به نحوی که مطلوب اوست سپاسگزاری کند چرا که جایگاه معلم بسیار والا و غیر قابل توصیف است.

کد مطلب: ۹۱۲۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان:  عظمت معلم بسیار بالا و غیرقابل توصیف است

غلامرضا باقری، صبح امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان که به مناسبت روز معلم در سالن شهید عالی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار داشت: معلمان در این نقطه از سرزمین پهناور ایران، با جان فشانی و ازخودگذشتگی های بی بدیل خود بذر امید، وحدت، اخلاق و عزت را در وجود مردمان این دیار کاشته است.

او ادامه داد: شان، عزت نفس و جایگاه معلم قابل بیان و توصیف نیست و معلمان ادامه دهنده راه پیغمبران و فرستادگان خداوند هستند.

باقری عنوان داشت: امروز علیرغم همه کم توجهی ها و بی مهری هایی که ناخواسته به دلیل شرایط موجود در کشور در حق معلمان صورت می گیرد، اما این عوامل توانست نقش معلم را تحت الشعاع خود قرار دهد و کرامات و عظمت معلم همچنان حفظ شده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید معیشت و سطح رفاه معلمان مورد توجه قرار گیرد و جایگاه معلم به بهترین شیوه ترفیع گردد.

او در پایان تاکید کرد: ساز و کار آموزش و پرورش به گونه‌ای است که باید قدر آن را بدانیم و همه باید تلاش کنیم تا شان و جایگاه معلم روز به روز مترقی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار