پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز معلم؛

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۱۲۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز معلم؛

متن پیام ناصر کرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به شرح زیر است:

به نام خداوند لوح و قلم

باز هم اردیبهشت ، شمیم دلنواز یاد و نام کسانی را می پراکند که از عطر جانبخش کلمات و آموزه های آن ها، زیستن آدمی معنا می یابد.

12 ازردیبهشت روز معلم و سالگرد شهادت فرهیخته مردی از تباررسولان حقیقت و معرفت استاد شهید مرتضی مطهری است، معلمی روشن ضمیر و اندیشه ورز که الگوی راستین و همواره ی تربیت اسلامی در نظام دینی ماست

همکاران گرامی!

معلمان عزیز و ارجمند

نیک مستحضرید که ایجاد انگیزش و نشاط و امید واری ملی هدفی مهم و خطیر است که شما منادیان صلح و مهربانی و امید قادر به آموزش آنید. و آگاهید که مواجهه با چالش های پیچیده ی تربیتی نسل جدید ما ظرافت های خاص خود را می طلبد که این مهم ،تنها با درایت و هنرمندی شما همکار گرامی به نتیجه ای مطلوب و مقبول می رسد.

درود برشما که بودنتان مایه ی دلگرمی و اعتبار هویت ملی ماست.

سپاس های بیکران نثارتان که در میانه ی میدان مشکلات ،با دل خونین ، لب خندان چو جام آورده اید.حضور همواره تان را می ستاییم که سرچشمه ی رود خانه ی تحول بنیادین و دست یابی به حیات طیبه اید.

این جانب با پاس داشت چنین سالگشت شکوهمندی وبافروتنی به ساحت آگاهی،معرفت و ایمان شما پیشتازان رهایی و رستگاری ، در سالی که به نام رونق تولید ملی مزین شده است امید وارم چونان همیشه در تربیت و شکوفایی استعداد های مولد آینده سازان ایران عزیز پیروز و کامیاب باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار