استاندار سیستان و بلوچستان: خود باوری معلمان موجب افزایش آگاهی و توانمندی دانش آموزان می شود

زاهدان(پانا)- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معلم باید بتواند معلمی را باور کند و به آن اعتقاد داشته باشد زیرا به اینوسیله می تواندمیزان آگاهی، توانایی و دانایی دانش آموزان را افزایش دهد.

کد مطلب: ۹۱۱۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار سیستان و بلوچستان: خود باوری معلمان موجب افزایش آگاهی و توانمندی دانش آموزان می شود

احمدعلی موهبتی، در جلسه شورای آموزش و پرورش که عصر روز سه شنبه در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم آینده ی این کشور را به شیوه ی درستی ترسیم کنیم باید هر کس در هر سمتی که هست، وظیفه اش را به بهترین نحو انجام دهد.

او با اشاره به اینکه معلم باید بتواند معلمی را باور کند و به آن اعتقاد داشته باشد افزود: باید در محیط کار و حیطه ی شغلی طبق قانون رفتار کنیم و جلوی فساد و اعمال خرابکارانه را بگیریم و جلوی کسانی که خلاف قانون عمل می کنند بایستیم.

موهبتی عنوان داشت: مطمئنا کمبود هایی در بحث معلم و فضاهای آموزشی وجود دارد اما باید از چیزهای مفیدی که در برابر این کمبود ها داریم، بهترین استفاده را بکنیم و کمبود ها را با موجودی های خودمان، جبران کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ابراز کرد: آموزش مقوله ای متفاوت با بقیه امور است و به همین علت باید به سمتی حرکت کنیم که فضا های آموزشی بیشتری را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه، باید از مدیران مدارس در حفظ و بازسازی مدارس کمک های ویژه ای گرفته شود، تاکید کرد: بیان و خلق ایده های نو و به کار گیری تمام توان استان در همه ی شاخه ها اعم از دولتی و غیر دولتی و بقیه ی دستگاه ها برای کمک به آموزش و پرورش یک امر ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار