سرپرست آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: گرامیداشت روز معلم بصورت محوری در سطح استان انجام خواهد شد

زاهدان(پانا)- به گفته ی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، گرامیداشت و نکوداشت مقام شامخ معلم هم بصورت جلسات محوری و هم در سطح مدارس استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۱۱۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: گرامیداشت روز معلم بصورت محوری در سطح استان انجام خواهد شد

غلامرضا باقری در جلسه ی شورای آموزش و پرورش که عصر روز سه شنبه در محل استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش در سال جاری توانسته است در همه ی مقاطع پوشش تحصیلی قابل قبولی از دانش آموزان را بر عهده داشته باشد.

او عنوان داشت: در سه سال گذشته روند انتخاب معلم نمونه از شکل قبلی خود فاصله گرفته و تغییراتی در آن ایجاد شده که از جمله آن می توان به توجه به ویژگی های شخصیتی معلم در روند ارزشیابی ها اشاره کرد.

باقری با بیان اینکه گرامیداشت و نکوداشت مقام معلم هم در جلسات محوری و در هم در سطح مدارسه ای برگزار خواهد شد، ابراز کرد: این بزرگداشت فقط در یک مراسم خلاصه نمی شود و در هر مدرسه به تناسب امکاناتی که وجود دارد، برنامه های شاد و متنوعی برای معلمان و دانش آموزان رقم خواهد خورد.

او در پایان تاکید کرد: در روز یکشتبه به مناسبت روز بزرگداشت مقام والای معلم در کلیه ی واحد های آموزشی زنگ شپاس از معلم، نواخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار