در گفت و گوی رادیویی مطرح شد:

سرپرست آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: مطالبات فرهنگیان استان به شدت در حال پیگیری است

زاهدان(پاانا)- به گفته سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در راستای پرداخت مطالبات فرهنگیان، این استان به همراه وزارت آموزش و پرورش به شدت در حال پیگیری است.

کد مطلب: ۹۱۱۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: مطالبات فرهنگیان استان به شدت در حال پیگیری است

غلامرضا باقری، در این گفت و گوی رادیویی با بیان اینکه پیگیر تمام مطالبات فرهنگیان استان هستیم، اظهار کرد: درواقع مطالبات فرهنگیان به حق بوده و از این رو همراه و همسو با وزارتخانه به شدت به دنبال تامین اعتبار برای استان هستیم.

او همچنین گفت: بازماندگان از تحصیل در استان، در طول سه سال گذشته به واسطه برنامه توسعه عدالت آموزشی به مدرسه جذب شده اند و این برنامه، مورد قبول در سطح کشور واقع شده است.

سرپرست آموزش و پرورش استان بیان داشت: این برنامه در قالب طرح ها و مدارس حمایتی و خرید نیرو برای جذب بازماندگان از تحصیل اجرا شده است و توانسته ایم توفیقات و پیشرفت های خوبی به واسطه برنامه توسعه عدالت آموزشی داشته باشیم.

او در پایان، این طرح را یکی از بهترین برنامه های اجراشده برای جذب افراد بازمانده از تحصیل برشمرد و تاکید کرد: آمار رشد دانش آموزان در هر سال حدود 34000نفر میباشد که در کنار افراد جذب شده، رقم قابل ملاحظه ای را بوجود می آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار