استاندار تهران در بازدید از پروژه ساختمان پلاسکو

اقدامات زیربنایی و زیرساختی ساختمان پلاسکو پایان یافت

تهران (پانا) - استاندار تهران گفت اقدامات زیربنایی و زیرساختی پروژه پلاسکو انجام شده است و روند استحکام سازی مهندسی آن نیز از چهار طرف محل ساختمان با استفاده بیش از ۸۰۰ تن بتن عملیاتی می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۱۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات زیربنایی و زیرساختی ساختمان پلاسکو پایان یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، بازدید میدانی از روند ساخت پروژه ساختمان پلاسکو تهران صبح امروز سه‌شنبه با حضور محسنی بندپی، استاندار تهران، محمد سعیدی‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، عیسی فرهادی، فرماندار ویژه شهرستان تهران و جمعی از مسئولان و مهندسان این پروژه انجام شد.

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در حاشیه این بازدید با اشاره به روند ساخت پروژه جدید ساختمان پلاسکو اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد سرعت خوبی در روند ساخت پروژه ساختمان پلاسکو هستیم و اقدامات عمرانی در این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی هماهنگ شده به پیش می‌رود. تمام اهتمام عوامل این پروژه بر این است که بتوانیم در زمان مشخص اعلام شده واحدهای جدید ساختمان پلاسکو را در اختیار متقاضیان عزیز قرار دهیم.

وی افزود: اقدامات زیربنایی و زیرساختی این پروژه انجام شده و روند استحکام‌سازی مهندسی آن نیز از چهار طرف محل ساختمان با استفاده بیش از ۸۰۰ تن بتن عملیاتی می‌شود.

مقام عالی دولت در استان تهران تصریح کرد: با ابتکار عمل اتخاذ شده از سوی پیمانکار پروژه و مهندسان سازه آن، تمام تمهیدات برای ساخت یک سازه جدید با بهره‌گیری از معماری ایرانی و اسلامی و نیز، آخرین روش‌های مهندسی علم روز دنیا به کار گرفته شده است.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: تمام تأکید ما بر این است که همه استحکامات ایمنی لازم مبتنی بر علم روز دنیا در این سازه رعایت شود و بتوانیم در برنامه زمان‌بندی شده دو ساله شاهد ساخت این پروژه با مساحت ۱۸ هزار متر مربع در ۱۷ طبقه باشیم.

استاندار تهران یادآور شد: مهمترین عواملی که برای پیشرفت فیزیکی این پروژه مورد نیاز است بحث ارائه نقشه‌های به‌روز و استاندارد و تامین منابع مالی آن در برنامه‌های زمانبندی شده خواهد بود. بر این اساس نیز با حضور بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان کارفرما خوشبختانه محدودیت‌هایی در حوزه منابع مالی نداریم و تمامی بسترهای لازم در راستای ساخت و تکمیل پروژه فراهم شده است. همچنین مهندس مشاور پروژه نقشه‌های اجرایی آن را نیز ارائه داده و عملیات احداث ساختمان جدید پلاسکو با پیگیری‌های مهندس سعیدی‌کیا در مجموعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و همچنین مسئولان فرمانداری تهران با سرعت دنبال می‌شود.

وی عنوان کرد: ساکنان سابق ساختمان‌پلاسکو و صاحبان واحدهای تجاری آن اکنون در سه مجتمع تجاری تهران در حال فعالیت اقتصادی هستند و امیدواریم با احداث ساختمان جدید شاهد بازگشت کسبه این ساختمان به واحدهای خود باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار