پیش‌بینی وزش باد شدید برای استان‌های جنوب کشور

تهران (پانا) - مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده باران و رعد و برق طی امروز و فردا (۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه)‌ از وزش باد شدید در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۱۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی وزش باد شدید برای استان‌های جنوب کشور

احد وظیفه در گفت و گو با پانا، اظهارکرد: امروز (۹ اردیبهشت) در برخی از مناطق شمال شرق و در بعد از ظهر و اوایل شب در برخی از مناطق شمال غرب بارش پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد و فردا (۱۰ اردیبهشت) این شرایط جوی در غرب دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی پس فردا (۱۱ اردیبهشت) در غالب مناطق کشور جوی پایدار خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از کرمان و سیستان و بلوچستان و شرق استان هرمزگان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود همچنین امروز و فردا شرق خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.

وظیفه در مورد وضع آب و هوای تهران طی دو روز آینده گفت: فردا (۱۰ اردیبهشت) آسمان تهران نیمه ابری، به‌تدریج همراه با کاهش ابر و گاهی وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز به ۲۳ و ۱۶ درجه سانتیگراد می‌رسد. همچنین پس فردا (۱۱ اردیبهشت) آسمان پایتخت صاف تا نیمه ابری با بیشترین و کمترین دمای ۲۵ و ۱۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار