پیام تبریک رییس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه به مناسبت فرا رسیدن سال نو

عسلویه،بوشهر،(پانا)_ اسماعیل جبرى رییس آموزش و پرورش عسلویه در پیامی فرارسیدن سال نو را به همه هموطنان بویژه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۰۳۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رییس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه به مناسبت فرا رسیدن سال نو

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نوروز، تنها بخشی از فرهنگ نام‌آور ماست که جهان را به دنیایی زیباتر و بهتر تبدیل نموده و این جشن‌ها، نویدی برای یک روز بهتر، امیدی برای فرزندان و پیشرفتی برای جامعه اسلامی است.

این جشن ، هم یک آیین باستانی و هم زمانی برای بازآفرینی است و امیدوارم که شما از این فرصت ویژه برای بودن در جمع دوستان و خانواده بهره گرفته و به یمن دعای شریفه یا محول الحول والاحوال، این تغییر را به فال نیک گرفته و در راه پیمودن سلوک الهی و پیشرفت های دنیوی از آن بهره مند شوید.

به آینده امید داریم، دلبسته ی به این مرز و بومیم، دلبسته ی انقلابیم و ایران عزیزمان را همواره برقرار و سرفراز می‌خواهیم. بیائیم دراین سال نو در تلاشی ارزشمند درصدد تحقق عزت،حرمت و کرامت انسان ها باشیم.

امیدوارم در سالی که در پیش است شاهد رشد فزاینده ی کشور برای تقویت پایه‌های امنیت ملی و رفاه اجتماعى، سلامت، بهداشت، آموزش و فرهنگ بوده و شاهد زمینه‌ سازی برای بهره‌گیری از امکانات داخلی و خارجی برای پیشرفت کشور و بهبود زندگی جامعه ‌مان در همه عرصه‌ها باشیم و با نهادینه کردن و ظهور فضایل اخلاقی در زندگی فردی و اجتماعی، مسیر تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی تسهیل و تسریع گردد.

اسماعیل جبرى رییس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار