سرپرست پردیس دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر بوشهر منصوب شد

بوشهر(پانا)_ رئیس دانشگاه فرهنگیان در حکمی خانم زهرا محمدی را به عنوان سرپرست پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر منصوب کرد .

کد مطلب: ۹۰۲۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست  پردیس دانشگاه  فرهنگیان بنت الهدی صدر بوشهر منصوب شد

متن حکم زهرا محمدی به شرح ذیل می باشد .

بسمه تعالی

چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مبارک باد

سرکار خانم زهرا محمدی

سلام علیکم

بنا به اختیار حاصله از بند ( 12 ) ماده (11) اساسنامه دانشگاه و نظر به شایستگی علمی ، تعهد و تجارب اجرایی و مدیریتی ، بدین وسیله سرکارعالی را به سمت سرپرستی پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برای مدت یکسال منصوب می نمایم .

اهتمام و تمهید امکانات و ضرورت برای تحقق اهداف دانشگاه ، اجرای برنامه های راهبردی ، سیاست ها و مصوبات هیئت امنا کار بست مفاد میثاق نامه مدیران برنامه ریزی و هدایت فعالیت های فرهنگی ، تربیتی ، آموزشی ، پژوهشی ، دانشجویی و اداری و مالی و اعمال نظارت دقیق بر حسن اجرای قوانین و مقررات مربوط به مسئولیت و پاسخگویی در قبال کلیه امور پردیس در راستای تامین و تربیت منابع انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش و تربیت معلم در طراز جمهوری اسلامی ایران مورد انتظار است .

امید است با اتکال به عنایات الهی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و استفاده حداکثری از ظرفیت مجموعه همکاران ارجمند و گران قدر پردیس و برقراری تعامل نزدیک با مسئولان استانی در انجام این ماموریت خطیر موفق باشید .

حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار