قهرمانی تیم فوتسال دختران آموزش و پرورش اسلام شهر در مسابقات آموزش و پرورش توابع استان تهران

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلام شهر از قهرمانی تیم فوتسال دختران آموزش و پرورش اسلام شهر در مسابقات آموزش و پرورش توابع استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۹۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی تیم فوتسال دختران آموزش و پرورش اسلام شهر در مسابقات آموزش و پرورش توابع استان تهران

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر با اعلام این خبر افزود: مسابقات فوتسال آموزش و پرورش توابع استان تهران با حضورده تیم از شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

او در ادامه افزود: تیم‌های اسلام شهر، ری یک، قرچک، بهارستان و رباط کریم در گروه اول به رقابت پرداخته و در مرحله گروهی تیم اسلامشهر با شکست تمامی تیم‌های هم گروه به عنوان سرگروه راهی دور نیمه نهایی شد و در این مرحله با شکست چهار بر صفر مقابل شهر قدس به فینال این دوره از مسابقات راه یافت و حریف تیم ورامین شد.

در فینال و در پایان وقت قانونی، دو تیم به تساوی یک به یک رسیدند که نتوانستند در دو وقت پنج دقیقه ای اضافی نیز گلی به ثمر برسانند و در نهایت در ضربات پنالتی اسلامشهر توانست با نتیجه چهاربر سه مقابل تیم ورامین به پیروزی رسیده و قهرمان مسابقات آموزشگاهی شهرستان‌های استان تهران شود.

حسینعلی بنار کسب این موفقیت ارزنده را به دانش آموزان ورزشکار، خانواده و همکاران ساعی تبریک گفت و از خداوند متعال برای آنان آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی را مسئلت نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار