پیام تسلیت رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

تهران ( پانا) - پرویز داوودی در پیام تسلیتی به مناسبت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان نوشت که دشمنان نابخرد و ناجوانمرد ایران اسلامی و در رأس آنها استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی باید بدانند که مردم ایران با چنین جنایت‌هایی از پای نخواهند نشست و بر عهد دیرین خود با آرمان‌های انقلاب استوارتر خواهند ماند.

کد مطلب: ۸۹۴۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

متن این پیام به شرح زیر است: «بار دیگر سرسپردگان و ایادی دشمنان قسم خورده ملت بزرگ و انقلابی ایران، با نشان دادن اوج عصبانیت خود از برگزاری نمایش عظیم اقتدار و عظمت ملی ایران اسلامی در چهلمین سال پیروزی خون بر شمشیر، خوی نفرت‌انگیز خود یعنی انجام حملات مذبوحانه و ریختن خون انسان‌ها در کمال بی رحمی و قساوت را نمایش دادند و در حمله‌ای تروریستی و ناجوانمردانه خون پاک جمعی از فرزندان این ملت را بر زمین ریختند تا به خیال خام خود خللی در استقامت و پایمردی انقلابی آحاد مردم این سرزمین ایجاد کنند.

اما دشمنان نابخرد و ناجوانمرد ایران اسلامی و در رأس آنها استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی باید بدانند که مردم ایران با چنین جنایت‌هایی از پای نخواهند نشست و بر عهد دیرین خود با آرمان‌های انقلاب استوارتر خواهند ماند.
بی شک انجام چنین حملات غیر انسانی و وحشیانه‌ای جز بر ملأ کردن کردن خشم و نفرت دشمنان این ملت و این نظام مقتدر، از تداوم خط انقلاب و مقاومت که از آخرین نمایش حماسی آن در ۲۲ بهمن به جهانیان نشان داده شد؛ حاصل دیگری ندارد.
اینجانب ضمن محکوم کردن این حمله ددمنشانه و با تاکید بر قطعیت گرفتن انتقام خون پاسداران مدافع کشور، محضر حضرت ولی عصر ( عج )، مقام معظم رهبری، عموم ملت بزرگ ایران و خانواده‌های این عزیزان تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات و حشر با اولیای الهی و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین را برای آنان مسئلت دارم.
امیدوارم عاملان این جنایت هولناک در اسرع وقت به دست با کفایت سربازان و متولیان امنیت و اقتدار کشور، به سزای اعمال ننگین خود برسند.»

انتهای پیام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار