مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

سازمان دانش آموزی جایگاه کشف استعدادهای پنهان دانش‌آموزان است / با عزت مندی به استقلال کشور افتخار می‌کنیم

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان در همایش محوری یاوران‌انقلاب در شهرستان‌زهک گفت: در چهلمین‌سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی به استقلال‌کشور افتخار می‌کنیم.

کد مطلب: ۸۹۲۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی جایگاه کشف استعدادهای پنهان دانش‌آموزان است / با عزت مندی به استقلال کشور افتخار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری پانا علیرضا نخعی اظهار کرد: شرایط تحصیل دانش آموزان در حال حاضر به هیچ عنوان با آنچه ما در قبل از انقلاب شاهد آن بودیم قابل مقایسه نیست.

او افزود: به برکت این انقلاب کمتر روستایی را می توان در استان پیدا کرد که در آن دانش آموخته ی تحصیلات تکمیلی وجود نداشته باشد در حالی که در زمان تحصیل ما دبیری با مدرک دیپلم وظیفه تدریس دانش آموزان سال آخر متوسطه را برعهده داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خودباوری، مهارت آموزی و آگاهی به داشته های فردی را از عوامل موفقیت دانست و خاطرنشان کرد: سازمان دانش آموزی به سبب فعالیت هایی که دارد بستر مناسبی برای کشف و پرورش استعدادهای دانش آموزان است.

نخعی شور و نشاط دانش آموزی و این دوران را بسیار مهم توصیف کرد و بیان کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی شاهد جلوه های متعددی از مشارکت دانش آموزان در عرصه های مختلف هستیم به گونه ای که این میدان داری در برنامه های متعدد روزگاری آرزوی دانش آموختگان دیروز بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: بنده یقین دارم که دانش آموزان امروز با این سطح از توانمندی در اداره ی کشور بسیار موفق تر از مسئولان فعلی عمل خواهند کرد چرا که در تمرین بسیاری از جایگاه ها مهارت خود را اثبات کرده اند .

او تصریح کرد: دانش آموزان با استعداد شهرستان زهک در برنامه‌های مختلف استانی نمایش قدرت مندی از توانمندی های متعدد به نمایش می گذارند که در نوبه خود جای تقدیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار