فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: لزوم ایجاد تفکر بسیج را در جامعه

زاهدان (پانا) - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در بحث هفته بسیج همه مسئولین و همه کسانی که در نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند مسئول هستند و باید تفکر بسیج را در جامعه تحت شعاع قرار دهند.

کد مطلب: ۸۷۱۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: لزوم ایجاد تفکر بسیج را در جامعه

نشست اعضای ستاد هفته بسیج سپاه سلمان با مدیرکل و مسئولین صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان در محل صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان اظهار کرد: امسال هفته بسیج با سال‌های قبل تفاوت دارد و آن هم به جهت تلاش دشمن در حاشیه بردن جشن چهل سالگی انقلاب است.

وی تصریح کرد: ویژگی دیگر هفته بسیج امسال تلاش برای ایجاد امید در جامعه از طریق پرداختن به دستاورد‌ها و تفکر ناب بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان ابراز داشت: شعار هفته بسیج امسال بسیج، ایستادگی، وحدت و خدمت هست که تبیین این شعار از اهداف هفته بسیج امسال است.

فقیری تاکید کرد: هدف امسال ما مسجد محوری و پرداختن به خدمات چهل ساله بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

همچنین در ادامه سردار سرتیپ دوم پاسدار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امیدواریم تا خداوند منان مدد بدهند تا بتوانیم در راستای عزت آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم.

وی بیان کرد: کمیت و کیفیت برنامه‌های هفته بسیج برای ما در سال جاری بسیار ارزشمند است و ما باید با ظرافت بیشتری تفکر بسیجی را در جامعه انتشار دهیم.

سردار گشتاسبی در پایان خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم از همه نعمات جمهوری اسلامی کلامی را بگوییم بسیج بالاترین نعمت است و این بسیج متعلق به همه آحاد و اقشار جامعه است و امروز بسیج موجب عزت و افتخار جمهوری اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار