مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور مناطق کمتر توسعه یافته

سخت کوشی مدیران و مسئولان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ستودنی است

زاهدان (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان خاش از سخت کوشی مدیران و مسئولان در استان سیستان و بلوچستان در حل مشکلات حوزه های مختلف و تلاش آنها برای حل مشکلات آموزشی خبر داد و آن را ستودنی دانست.

کد مطلب: ۸۷۰۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
سخت کوشی مدیران و مسئولان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ستودنی است

حجازی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خاش سلام وزیر را به مردم و دانش آموزان و فرهنگیان منطقه ابلاغ کرد و گفت:در این منطقه کمبودها به شدت احساس می شود که تلاش و پیگیری می کنیم در دولت بخشی از نیازها تامین گردد.

وی افزود: در سند چشم انداز و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به برچیدن محرومیت ها توجه شده و در چهل سال اخیر اقدامات ارزشمندی صورت گرفته ولی کمبودها در حوزه های آموزشی کشور به شدت احساس می شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور مناطق کمتر توسعه یافته: در دولت و مجموعه نظام اسلامی نگاه ویژه برای حل مشکلات و اجرای عدالت در توزیع خدمات وجود دارد و از ظرفیت دستگاههای مختلف برای رفع نیازها بهره گرفته می شود.

حجازی ادامه داد: مدیران و مسئولان در استان سیستان و بلوچستان با سخت کوشی به دنبال حل مشکلات در حوزه های مختلف هستند و تلاش آنها قابل ستایش است.

وی افزود: بالا بردن امید و اعتماد سازی ها و تقویت نشاط در جامعه در دستور کار دولت است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور مناطق کمتر توسعه یافته ادامه داد:نیاز سنجی ها و اخذ اطلاعات دقیق و شفاف و کارشناسی شده از اولویت های مهم وزارت آموزش و پرورش بوده که از طریق سلسله مراتب و حضور میدانی در صحنه و با تقسیم نیرو تلاش می شود کمبودها در حوزهای مختلف آموزشی ،پرورشی ،تربیت بدنی و غیره رفع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار