معاون پژوهش و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان:

مدرسه محل زندگی و اندیشه است

زاهدان (پانا) - معاون پژوهش و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان مدرسه را محل اندیشیدن ، فکرکردن و جای برای زندگی دانست

کد مطلب: ۸۶۸۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه محل زندگی و  اندیشه است

سعیدی مهر در جمع دانش آموزان دبستان امام جعفر صادق(ع) ضمن تسلیت بمناسبت رحلت حضرت محمد(ص) و گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار دانش آموز شهید اظهار کرد: ایثارگری وشهادت طلبی نقش بسزایی درحفظ دین و ارزشهای آن واستقلال کشور ایفا می کند بطوریکه عصاره فرهنگ ایثار و شهادت از خود گذشتگی، اخلاص و آزادمنشی هدفمند است.

وی تصریح کرد: آسایش و آرامش کنونی جامعه مرهون زحمات و جان فشانی های شهدا است مخصوصا نونهالانی که برای دفاع از ایران اسلامی جان فشانی و ایثارگری کردند و با جهاد در راه خدا در دوران دانش آموزی ، خود آموزگاران امروز بشریت شدند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی استان به تلاش های دشمن برای انحراف نسل جوان اشاره کرد و گفت: دشمن امروز برای انحراف نسل جوان و انقلابی ما دست به تهاجم فرهنگی زده که برگزاری این یادواره ها می تواند مانع از به ثمر رسیدن اهداف آنان باشد.

وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در زندگی و نقش معلمان و والدین در این امر افزود: یکی از نیازهای اساسی دانش آموزان در شرایط کنونی آموختن مهارتهای زندگی است و مدرسه یکی از بهترین بسترها و ظرفیت برای آموختن و تمرین درس زندگی است.

سعیدی مهر با بیان اینکه دانش آموزان پدران و مادران آینده ایران اسلامی و آینده سازان فردای جامعه میباشند افزود: فرهنگیان و دست اندر کاران امر تعلیم و تربیت تلاش در جهت شکوفایی استعدادها، خلاقیت ذهنی و ایجاد انگیزه برای یادگیری دانش آموزان که از اهداف بنیادی آموزش و پرورش نوین محسوب میشود را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت دستیابی به پیشرفت و توسعه پایدار در این راستا گام برداشته و برای دفاع از مرزهای علمی و خاکی کشور عزیزمان تلاش نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار