با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا؛

یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ و شهدای دانش‌آموز در اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ و شهدای دانش‌آموز با محوریت شهید شاپور برزگر، شهید خلبان جدی، شهید ضیاالدین ذاکر، شهید مرحمت بالازاده و شهدای دانش‌آموزان با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۸۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ و شهدای دانش‌آموز در اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای عملیات والفجر 4 و شهدای دانش‌آموز با محوریت شهید شاپور برزگر، شهید خلبان جدی، شهید ضیاالدین ذاکر، شهید مرحمت بالازاده و شهدای دانش‌آموزان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی و مسئولان در حسینیه ثارالله اردبیل به صورت باشکوه و ویژه برگزار شد .

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان در این مراسم اظهار داشت: این اقتدار را امروز مدیون شهدای بزرگی هستیم که به تبعیت از شهدای کربلا در مقابل دشمن ایستادند.

سردار جلیل بابازاده افزود: دانش آموزان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند که راه شهدای بزرگوار را ادامه می دهند و اجازه دست درازی دشمن به کیان و آرمان های ایران اسلامی را نخواهند داد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس یادآور روزهایی است که مردم انقلابی ایران اسلامی در سخت ترین شرایط اجازه ذره ای دست درازی دشمن به کیان ایران اسلامی را ندادند.

بابازاده در ادامه با اشاره به اینکه شهدا برای منافع حزبی ارزشی قائل نبودند گفت: در روزهایی که جوانان جهت مقابله با دشمن و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و کیان ایران اسلامی از جان خود گذشتند، نفاق اقدام به ترور در داخل کشور می‌کرد.

وی ادامه داد: اگر امروز نفاق و دشمن به ظاهر برای مردم ایران دلسوزی می‌کنند باید گفت که چرا در سال های بعد از انقلاب اسلامی و در دوران جنگ تحمیلی که مردم در سخت‌ترین شرایط از انقلاب و کشور دفاع می‌کردند آنان به ترور و مقابله با مردم می‌پرداختند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان تصریح کرد: تاریخ نشان می‌دهد که جریان نفاق داخل و خارج کشور چگونه دست به دست دشمنان این مرزوبوم بر علیه ملت بزرگ ایران اسلامی اقدام کردند.

بابازاده اظهار کرد: در روزهایی که جوانان ایران اسلامی در حال دفاع از کشور و ملت بودند عده ای در کشورهای خارجی و در رفاه و آرامش در حال تحصیل بودند و امروز ادعای روشنفکری دارند.

وی با اشاره به شهدای خلبان اردبیل در دوران دفاع مقدس گفت: شهیدان خلبان ذاکر و غفور جدی شهدایی بودند که با وجود تحصیلات دانشگاهی و مهارت هایی که داشتند ولی احساس تکلیف کرده و در کنار مردم ایران اسلامی به مقابله با دشمن پرداخته و به فیض شهادت دست یافتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان با اشاره به شهدای دانش آموز نیز بیان داشت: دانش آموزان ما به تاسی از شهدای نوجوانی همچون بالازاده ها که در آن دوران احساس تکلیف کرده و در میدان مبارزه با کفر حاضر شدند، باید با بصیرت در جهت مقابله با توطئه های دشمن در صحنه باشند.

بابازاده در ادامه با اشاره به توطئه های مختلف دشمن اظهار کرد: امروز نیز دشمن با استفاده از ابزارهای رسانه ای و از طریق جنگ روانی بر مردم فشار می آورد.

وی افزود: مردم باید روزهایی را به یاد آورند که در اوج تحریم ها و توطئه های دشمنان در ۴میدان جنگیدیم و اجازه تعدی به دشمن را ندادیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان ادامه داد: اگر آحاد مردم و مسؤولان هدف انقلاب اسلامی که همان استقلال و اعتلای کلمه الله در جهان بود را محور اقدامات خود قرار دهند دشمن نخواهد توانست اقدامی بر علیه کشور انجام دهد.

بابازاده با اشاره به اقدام برخی در ترساندن مردم از هیمنه پوشالی آمریکا، گفت: در سخت ترین شرایط و بدون هیچگونه امکانات دفاعی در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادیم که با تاسی از شهدای کربلا اجازه تعدی به دشمن را ندادیم.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار هستند و در این شرایط چرا باید عده ای ملت را از قدرت پوشالی دشمن بترسانند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان تاکید کرد: بزرگترین وصیت شهدای بزرگوار شناخت دشمن و منافقین و تبعیت از امام و رهبری بود و در این صورت است که به فرمایش امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

بابازاده بیان داشت: اگر مسؤولان در کنار مردم و در خدمت مردم باشند قطعا ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت چرا که در کنار مردم بودن در شرایط سخت یک تکلیف و وظیفه برای مسؤولان در جامعه اسلامی است.

گفتنی است:در این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش توسط مصطفی کافی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان قرائت وبا اجرای مداحی یاد و خاطره شهدای والامقام گرامی داشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار