به مناسبت روز دانش آموز صادر شد؛

بیانیه نمایندگان دانش آموزان سیستان و بلوچستان در مجلس دانش آموزی کشور به مناسبت یوم ا... 13 آبان

زاهدان(پانا)- نمایندگان دانش آموزان سیستان و بلوچستان در مجلس دانش آموزی کشور به منظور دعوت از آحاد مختلف مردم در راهپیمایی یوم ا... 13 آبان بیانه ای صادر نمودند.

کد مطلب: ۸۶۷۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نمایندگان دانش آموزان سیستان و بلوچستان در مجلس دانش آموزی کشور به مناسبت یوم ا... 13 آبان

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم

محمّد (ص) فرستاده خداست؛ و کسانی که با او هستند در برابر کفّار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانند.

سوره ی فتح آیه۲۹

یوم الله ۱۳ آبان نگینی درخشان در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران است.

روزی که برپیشانی آن حوادث بزرگ و سرنوشت سازی از تاریخ ملت ایران به ثبت رسیده است.

ما دانش آموزان نسل چهارم انقلاب اسلامی، در راهپیمایی سیزدهم آبان امسال هم مثل همیشه حضوری پر شور خواهیم داشت. فریاد استکبار ستیزی ما به دشمن ثابت خواهد کرد که خون غیرت در رگ های ما جاری است. استکبار ستیزی، فقط در شعار نیست، بلکه مشی ما است.

ما نمایندگان استان پهناور سیستان و بلوچستان در مجلس دانش آموزی، اعلام می کنیم که همواره آماده، آمده ایم، می آییم و خواهیم آمد. مجلس دانش آموزی استان، از تلاش و فعالیت خود جوش نوجوانان عزیز برای جریان سازی های انقلابی و حضور متفاوت در راهپیمایی نهایت تقدیر و تشکر را دارد.

دشمنان، به گوش باشید. امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. همان که از روز اول به دنبال براندازی اش بودید. ما در هر زمان برای حفظ ارزش هایمان آماده ی مبارزه ایم. دیروز شهید فهمیده در جبهه جنگ سخت جنگید و جانش را فدا کرد؛ امروز ما مثل فهمیده و مثل فهمیده ها در جنگ فرهنگی و اقتصادی از کشورمان دفاع می کنیم.

ما پایبند به مبانی و ارزشهای انقلاب هستیم. هدفمان تحقق آرمان ها و رسیدن به تمدن نوین اسلامی است. به استقلال همه جانبه کشور پایبندیم و نگاهمان به داخل است. از دشمن تبعیت نمی کنیم. ما جهادگران جهاد کبیریم. با تقوای دینی و سیاسی بصیرانه برای کشور تصمیم خواهیم گرفت.

آینده ایران متعلق به ماست. خود را مطابق هویت ایرانی اسلامی مان می سازیم و معتقدیم که خودسازی امروز ما، در حقیقت ساختن فردای ایران است. ما نوجوانان امروز ایران، نسلی هستیم که به گفته رهبر مان انشاالله این کشور را به اوج خواهیم رساند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس دانش آموزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار