در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم یوم الله ۱۳ آبان مطرح شد:

حضور پر شور تمامی دانش آموزان و فرهنگیان سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 13 آبان

زاهدان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اسامی 13 آبان منتسب به دانش آموز است لذا دانش آموزان با فهم و اهمیت جایگاه خود در استکبار ستیزی بیش از پیش در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۶۷۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور پر شور تمامی دانش آموزان و فرهنگیان سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 13 آبان

علیرضا نخعی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی 13 آبان یک تکلیف انسانی، انقلابی و میهنی است، اظهار کرد: امروز دشمنان واهی ایران اسلامی و مردم انقلابی ما با اهرم های مختلف در پی آن هستند تا اتحاد این ملت را خدشه دار کنند، لذا دانش آموزان با حضور گسترده در این راهپیمایی، به نیرنگ شکست خورده ی آنان پاسخ دندان شکنی خواهند داد.

وی ادامه داد: از آنجایی که این راهپیمایی همزمانی با تحریم های ظالمانه و خصمانه ی آمریکا ستمکار است، دانش آموزان نیز با دانستن این حساسیت ها، ماندن در صحنه و دفاع از آرمان های اسلامی و انقلابی را بیش از پیش بر خود مکلف می دانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه حضور حماسی مردم و دانش آموزان در سراسر استان پاسخی به یاوه گویی های دشمنان است، تصریح کرد: به میدان آمدن دانش آموزان مختص به مرکز استان نیست و همواره در سراسر استان همانند گذشته به صورت چشمگیر مشاهده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار