کشف بیش از یک تن مواد مخدر از سوداگران مرگ در سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا)- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۷۶۴ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ۱۲ ساعته پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با سوداگران مرگ خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۶۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کشف  بیش از یک تن مواد مخدر از سوداگران مرگ در سیستان و بلوچستان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری افزود: بامداد روز گذشته در پی کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در عقبه مرزی شهرستان سراوان بلافاصله تیم‌هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند .

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان سراوان پس از 12ساعت کمین در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان؛ سرانجام عصر روز گذشته خودرو حامل مواد مخدر را که یک دستگاه تویوتا قرمز رنگ بود در حوالی شهر "جالق" شناسایی و دستور ایست صادر کردند .

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران بر سرعت خود افزود و از محل متواری شد عنوان کرد: ماموران پس از تعقیب و گریزی موفق به توقیف خودرو مورد نظر شدند .

قنبری خاطرنشان کرد: در این عملیات همچنین دو سوداگر مرگ دستگیر و در پاک‌سازی منطقه و خودرو متهمان، یک تن و 680 کیلو و 400گرم تریاک، 53 کیلو و 900 گرم مرفین، 19کیلو و 560 گرم حشیش‌، 8 کیلو و 200 گرم هروئین و 2کیلو و 600 گرم سایر مواد مخدر کشف شد .

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد خوب پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان در متلاشی‌کردن این باند حرفه‌ای قاچاق از تلاش برای دستگیری اعضای متواری این باند خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار