سرلک:

بهاییت برای انحراف‌عزاداری‌ها ازاسب‌تروا استفاده‌می‌کند!

تهران (پانا) - اسب تروا هدیه‌ای به ظاهر قشنگ از جانب دشمن بود، حال آن‌که سربازان دشمن داخلش پنهان شده بودند، وقتی اسب وارد قلعه شد، دشمنان از غفلت ساکنان قلعه سوءاستفاده و همه را نابود کردند؛ این استراتژی بهاییت است.

کد مطلب: ۸۵۴۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بهاییت برای انحراف‌عزاداری‌ها ازاسب‌تروا استفاده‌می‌کند!

به گزارش خبرآنلاین، امسال در آستانه برگزاری مراسم های عزاداری ماه محرم پیام ها و مطالبی در فضای مجازی منتشر شد. محتوا و مضمون پیام ها این بود که با توجه به فشارهای اقتصادی و معیشتی، منابع مالی مربوط به برگزاری هیئات مذهبی در امور خیریه و دستگیری از مستمندان هزینه شوند. حجت الاسلام علی سرلک روحانی مشهور و کارشناس مسائل دینی در صفحه اینستاگرام خود به این پیام ها واکنش نشان داد و آن را برآمده از تفکر بهائیت خواند.

حجت الاسلام علی سرلک درباره ریشه خبر «بهایی‌بودن ایده صرف هزینه برپایی هیئات مذهبی در امور خیریه» به خبرآنلاین گفت: پیام من خبر نبود بلکه پوستری را در فضای مجازی دیدم و روی آن متن نوشتم چراکه مبلغان بهائیت از این نوع شیوه ها نیز قبلا استفاده کرده بودند بنابراین شیوه متداولی میان آنهاست.

وی افزود: بهائیت را انگلیسی ها درست کردند، استراتژی اصلی شان هم این است مثل آفتاب پرست با شیعیان همنوا و وارد جمع آنها شوند، دل هایی را با خود همراه می کنند اما بعد زمینه های انحرافی به وجود آورند تا به اسلام ضربه بزنند. اساسا اسلام با جریان ارتداد تند برخورد می کند.

این استاد دانشگاه افزود: آیه «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا ثُمَّ کَفَرُوا ثُمَّ آمَنُوا ثُمَّ کَفَرُوا ثُمَّ ازْدَادُوا کُفْرًا لَمْ یَکُنِ اللَّهُ لِیَغْفِرَ لَهُمْ وَلَا لِیَهْدِیَهُمْ سَبِیلًا» دقیقا همین است که کسانی همنوا می شوند و اظهار می کنند که عزادار هستند، موکب می زنند و سنگ تمام می گذارند اما بعد که به یک اعتبار و ظرفیتی رسیدند و اعتماد عمومی نسبت به آنها شکل گرفت، در مقام سوءاستفاده برمی آیند تا تفکر عزاداری برای امام حسین(ع) را از درون متلاشی کنند.

وی افزود: اسب تروا هدیه ای به ظاهر قشنگ از جانب دشمن بود، حال آنکه سربازان دشمن داخلش پنهان شده بودند، وقتی اسب وارد قلعه شد، دشمنان از غفلت ساکنان قلعه سوءاستفاده و همه را نابود کردند. این استراتژی بهائیت است. فرمان دارند خوش برخوردی و ملاطفت کنند تا پایگاه اجتماعی به دست آورند و افکارشان را اشاعه دهند. در کتاب مستر همفر جاسوس انگلیسی هم این مسئله آمده است.

سرلک یادآور شد: حتی امروز هم در بعضی کشورهای اسلامی این شیوه اجرا می شود. اخیرا کسی در منطقه ای از افغانستان بزرگ و شیخ مردم شده بود و بعد از سالها وقتی اعتمادی را به دست آورد، صدمات بزرگی را به تفکرات مردم وارد کرد. این یک شیوه روشن و معلوم و مشخص و خیلی زیرپوستی است که شناسایی اش خیلی سخت است. البته بنری که در فضای مجازی دیدم مربوط به هیأتی در یوسف آباد بود اما من مشخصا درباره آن هیأت اطلاعی ندارم، در مطلبم نیز هیچ اشاره ای به اسمش نکردم بلکه به این استراتژی بهائیت اشاره داشتم.

بهائیت

وی درباره میزان نفوذ بهائیت در جامعه ایران افزود: بهائیت نفوذ در جامعه ما ندارد اما تصمیم برای ضربه به اسلام دارد، البته بهایی ها در کشور ما کم نیستند، فعالیت مذهبی شان هم مانعی ندارد ولی چون بنای بهائیت به ضربه و صدمه زدن است، طبیعتا از خطرهای بزرگ محسوب می شوند. یادمان باشد اگر مجاهدت بزرگان و علما نبود بهایی ها زمان رژیم پهلوی در حد نخست وزیری نیز جلو رفته بودند.

سرلک درباره طراحی سایت ها و نرم افزارهایی تحت عنوان نذری یاب و ضرورت تغییر فرهنگ افراط در نذری دادن گفت: همه مسائل قابل اصلاح و بهبود است، عقل حکم می کند انسان مرتب حرکت و مقصد خودش را ارزیابی کند. یک مسئله ای تحت عنوان مسائل واقعی و مسائل میدانی داریم. وقتی یک رودخانه ای از یک منبع بزرگی سرازیر می شود، حتما حجم وسیع آب آن ممکن است مزرعه ای را در حاشیه مسیر خراب کند اما باید به متن رودخانه نگریست.

وی افزود: چند درصد مردم در ایام عزاداری دنبال گرفتن دفعات متعدد غذا هستند؟ بعد آن غذاها را چه می کنند؟ قرآن مجید درباره خودش می فرماید «قرآن شفا و رحمت برای مومنان است و برای کسانی هم سبب خسارت می شود». این خسارت به قرآن بر نمی گردد بلکه به زمینه های مربوط می شود که درون هر کس وجود دارد. اگرچه باید فکر کرد و بهترین کار را انجام داد ولی بعضی حاشیه ها را نباید برجسته کرد یا با متن و اصل اشتباه گرفت. در یک حرکت جمعی چند میلیونی حتما یکسری خطا و اشتباه است که البته نمی گویم عیبی ندارد، اما به هیچ وجه متن نیست.

این کارشناس مسائل دینی و مذهبی تأکید کرد: فقرا در برپایی و تأمین هزینه های مراسم های عزاداری محرم بانی می شوند. حالا اگر گوشه و کنار هم کسی نرم افزاری درست کرده و اسمش را نذری یاب گذاشته، موضوع حرف ما نیست چون چیزی نیست و به حساب نمی آید چون باید متن را دید.

وی افزود: یادمان باشد دشمن اصلی دستگاه امام حسین(ع) شیطان است. عمله شیطان با ذهن پیچیده خودشان از امام حسین(ع) رودست خوردند بنابراین می خواهند عزای امام حسین را کم فروغ کنند. در طول تاریخ هم بوده و برای الان هم نیست. همواره دنبال این بودند، راه کربلا را مسدود کردند. حرم امام حسین(ع) را به آب بستند، شخم زدند. بدن امام حسین(ع) را زیر سمّ اسبان انداختند، خانواده اش را به اسارت بردند، تازیانه زدند تا فروغ راه امام حسین را از بین ببرند اما الحمدالله فروغ این راه روز به روز بیشتر شده است.

سرلک تأکید کرد: امروز نیز مشکلات مالی و اقتصادی و فشارهای کمرشکنی که جامعه دارد تحمل می کند، اصلا باعث نشده که مردم به سمت امام حسین رو نیاورند بلکه برعکس دوباره هیئات و دستجات برپا شدند و اطعام ها سرجایش است. البته کسانی ممکن است به هر دلیلی یا براساس محاسبه ای حضور خود را در مراسم عزاداری امام حسین(ع) کم کرده باشند یا این کار را کنار گذاشته باشند اما حتما یک کسانی دیگری چند برابر این پرچم را بلند کردند. به همین دلیل سال به سال به تعداد هیئات و حسینیه ها و خیل عظیم راهپیمایان اربعین افزوده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار