تلاش وزیر امور خارجه آمریکا برای فضاسازی در مذاکرات برجامی وین

تهران (پانا) - در حالی که کمیسیون مشترک برجام بدون حضور آمریکا تا دقایقی دیگر در وین برگزار می‌شود، وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی توئیتری از کشورهای اروپایی خواست تا در مذاکراتشان با ایران آنچه را واشنگتن فعالیت‌های تروریستی مورد حمایت ایران می‌خواند، هم مورد بحث و رایزنی قرار دهند.

کد مطلب: ۸۳۵۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش وزیر امور خارجه آمریکا برای فضاسازی در مذاکرات برجامی وین

مایک پمپئو که برای مذاکره با کره شمالی به این کشور سفر کرده است در توئیتر خود در ادامه ادعاهای ضد ایرانی خود نوشت:« اروپا فعالیت‌های تروریستی ایران را در مذاکرات مطرح کند.»

وزیر امور خارجه آمریکا در توئیت خود در حالی که بار دیگر مدعی شد که اقدامات ایران در منطقه و جهان و در داخل ایران باعث مرگ عده‌ای می‌شود از اروپا خواسته است که در جریان تور اروپایی حسن روحانی و محمدجواد ظریف به اروپا این موضوعات مطرح شود.

وزیر امور خارجه آمریکا همزمان با مذاکرات ایران در وین به کره شمالی سفر کرده تا مذاکرات با این کشور را ادامه دهد و در این حال نیز تلاش می‌کند با تکرار ادعاهای ضد ایرانی در فضای مذاکرات برجامی تأثیرگذار باشد.

او همچنین گزارش وزارت امورخارجه آمریکا را که ادعا می‌کند مربوط به فعالیت‌های تروریستی مورد حمایت ایران در اروپا است را منتشر کرد که در آن مجموعه‌ای از عملیات‌های نسبت داده شده به ایران و حزب الله لبنان در کشورهای اروپایی را پس از انقلاب اسلامی فهرست کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار