مدیر کل انجمن اولیا ء و مربیان وزارت آموزش و پرورش : مدرسه ای موفق است که انجمن اولیا و مربیان قویتری داشته باشد

تهران (پانا) - برنامه یک روز استان با انجمن اولیا و مربیان با حضور مدیر کل انجمن اولیا ء و مربیان وزارت آموزش و پرورش در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد .

کد مطلب: ۸۳۱۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل انجمن اولیا ء و مربیان وزارت آموزش و پرورش : مدرسه ای موفق است که انجمن اولیا و مربیان قویتری داشته باشد

عباسپور مدیر کل انجمن اولیا ء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 40 سال تجربه نشان می دهد که باید بخش غیر دولتی پر رنگ تر دیده شود ، تاکید کرد: انجمن اولیا و مربیان غیر دولتی و داوطلبانه است و از این رو با انگیزه بسیار بیشتری تلاش می کنند.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه انسانی مهمترین سرمایه هر جامعه ای است ، اظهار داشت: با توجه به سیاست دولت و نظر مسئولین آموزش و پرورش فعالیت ها باید به سمت مدارس جاری شود و مدرسه محوری در دستور کار جدی آموزش و پرورش قرار گیرد.

عباسپور مدرسه ای را موفق دانست که انجمن اولیاء و مربیان قویتری داشته باشد و افزود: مشارکت پررنگ و داوطلبانه خانواده و والدین دانش آموزان می تواند در اداره امور مدرسه بسیار موثر باشد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت آموزش خانواده ها ،تصریح کرد: مدرسین آموزش خانواده علاوه بر صلاحیت های علمی و دانش و آگاهی بالا باید حتما دارای گواهی مدرسی باشند.

عباسپور در پایان با تاکید بر اینکه هم افزایی و انسجام در مدارس با ید صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: تعامل ، مشورت و همفکری سبب می گردد تا مسائل آموزشی و پرورشی دانش آموزان به شکل هدفمند در مدرسه دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار