سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

خبرنگاران پانا در تقویت هویت ملی دانش آموزان نقش موثری دارند

کرمان(پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم تجلیل از خبرنگاران پانا به مناسبت سالروز تشکیل خبرگزاری پانا، گفت: خبرنگاران پانا در تقویت هویت ملی دانش آموزان نقش موثری دارند.

کد مطلب: ۸۲۵۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا در تقویت هویت ملی دانش آموزان نقش موثری دارند

حمیدرضا دعاگویی در این مراسم با اشاره به تقویت حضور جوانان در عرصه های مختلف جامعه، گفت: باید علاقه مندی های دانش آموزان به موقع شناسایی شود و از نیروی نوجوانی و جوانی دانش آموزان برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده شود .

وی یکی از وظایف مهم سازمان دانش آموزی را شناسایی استعدادهای نهفته دانش آموزان عنوان کرد و اظهار داشت: سازمان دانش آموزی باید آموزش و تربیت خبرنگاران جوان در حوزه دانش آموزی در مدارس را سرلوحه کار قرار دهد .

دعاگویی افزود: فرهنگ سازی و گفتمان سازی مقوله تربیت و جا اندازی اهمیت آموزش و پرورش در جامعه یکی از وظایف اصلی حوزه اطلاع رسانی دانش آموزی و اداری در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت است .

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کشور، گفت: یکی از اهداف مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آن است که مدرسه به عنوان کانون تربیتی و محور قرار گیرد که تا درآن دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی تربیت شوند .

وی نقش خبرنگاران افتخاری خبرگزاری پانا در رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مهم عنوان کرد و خاطرنشان کرد: خبرنگاران پانا به عنوان سفیرانی در مدارس میتوانند با تلاش خود آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف سند تحول که مدرسه در آن به عنوان کانون تربیتی یاد شده است یاری کنند .

حمیدرضا دعاگویی، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با اطلاع رسانی سریع و به موقع می تواند رسالت خود در جامعه را تبیین کند .

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان یکی از تهدید ها و چالش های کشور را بی توجهی دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی به هویت ملی خود دانست و اظهار داشت: خبرنگاران پانا که در حوزه آموزش و پرورش فعالیت دارند در تقویت هویت ملی دانش آموزان نقش مهمی دارند .

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به عضویت بیش از ۴ هزار دانش آموز استان در خبرگزاری پانا، گفت: باید بحث آموزش و تربیت خبرنگاران جوان دانش آموز در مدارس مورد توجه ویژه قرار گیرد تا راه رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین آسان تر شود .

برپایه این گزارش، مراسم تجلیل از خبرنگاران پانا به مناسبت پنجم خردادماه سالروز تاسیس خبرگزاری پانا با حضور حمیدرضا دعاگویی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان، صدیقه مرادی معاون پرورشی و فرهنگی، هاشم برآوردی رئیس سازمان دانش آموزی، کارکنان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل ،مسئول خبرگزاری پانا و جمعی از کارشناسان سازمان دانش آموزی در سالن کنفرانس شهید جعفری برگزار و در پایان از خبرنگاران پانا استان کرمان تجلیل بعمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار