زمان برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران شهرستان بوشهر اعلام شد

بوشهر ( پانا ) رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : آزمون انتخاب و انتصاب مدیران به صورت حضوری و الکترونیکی می باشد و این آزمون توسط مرکز نیروی انسانی اجرا خواهد شد .

کد مطلب: ۸۲۴۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران شهرستان بوشهر اعلام شد

اسفندیار فولادی در گفتگو با پانا بیان داشت : هدف از این آزمون شناسایی همکاران فرهنگی توانمند جهت پذیرش مسئولیت مدیریت واحد آموزشی و یک بانک اطلاعاتی در تمام دوره های تحصیلی کمک می نماید .

فولادی گفت : این آزمون برای اولین بار مخصوص شهر بوشهر و متقاضیان پذیرش مدیریت واحد آموزشی که قبلا ثبت نام کرده اند و حائز شرایط اولیه تشخیص داده شده اند برگزار می گردد .

فولادی تصریح نمود : آزمون روز چهارشنبه 30 خرداد ماه 97 از ساعت 9 الی 19 طبق جدول در چهار گروه همزمان با سراسر کشور از طریق سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به آدرس http://ltms.medu.ir برگزار خواهد شد .

فولادی گفت : آزمون برای همه واجدین شرایط که اسامی آنان در سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به آدرس http://entekhab.medu.ir درج می باشد برگزار می گردد.

فولادی خاطر نشان کرد : منابع و محتوای این آزمون در سامانه های وزارت آموزش و پرورش به آدرس های مذکور بار گذاری شده و برای همه داوطلبان واجد شرایط قابل دسترسی است.

رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد : هر داوطلب به 100 سئوال در 10 محور مطابق جدول پاسخ می دهند و مدت آزمون 100 دقیقه تعیین شده و به پاسخ غلط نمره منفی تعلق نمی گیرد و کسب حداقل 40% از نمره آزمون برای ورود داوطلب به مرحله بعدی ضروری است .

فولادی بیان داشت: نمره آزمون پس از اجرا در سامانه ltms قابل دریافت می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار