پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم به مناسبت هفته معلم

جم ( پانا ) مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم در پیامی فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۱۸۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم به مناسبت هفته معلم

متن پیام خلیل نیکخواه به شرح زیر است:

همکاران بزرگوار، معلمین فرهیخته:

سلام

سپاس خدای را که نور شناختش را به قلب ما تاباند و شکرش را بر وجودمان الهام فرمود و دروازه دانشش را به روی ما گشود و ما را ادامه دهنده راه بهترین بندگانش، پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) و در کسوت مقدس معلمی قرار داد.

خداوند متعال اولین معلم بشریت؛ چراغ خود را به دست انسان سپرد و زشتی ها و زیبایی ها را به او نمایاند تا درستی را پیشه کند. پس از حق تعالی، پیامبران الهی و جانشینان آنان، که برترین آموزگاران انسان محسوب می شوند در گذار تاریخ زندگی خود را وقف سعادت انسان نمودند و کوشیدند تا دست اورا گرفته و به سوی سرانجامی نیک رهنمون شوند.

چه زیباست لذت معنوی پرورش و تربیت کودکان و نوجوانان این سرزمین و شکوفا نمودن توانمندی های بهترین آفریده های خدا.

چه زیباست نیک اندیشی و نیک فرجامی شما که با همه کمبودها و تنگناها امانت سنگین تعلیم و تربیت را بر دوش دارید و در راه انبیای الهی گام برمی دارید.

اکنون که در هفته بزرگداشت مقام معلم قرار داریم، یاد و خاطره بزرگ معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی داشته و به روان پاک ایشان، شهدای فرهنگی و دانش آموز و معلمان متوفی بویژه حمید سپهرمنش و محمد باقر یوسفی دو معلم فقیدی که در سال گذشته از جمع ما جدا شدند و به سرای ابدی پیوستند، ادای احترام نموده و فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت امام عصر (عج)، روز و هفته بزرگداشت مقام والای معلم را خدمت شما همکاران فرهیخته و معلمین گران ارج تبریک عرض می نمایم.

آرزومندم در سایه منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاستهای دولت تدبیر و امید، در تربیت نسلی پویا و اندیشمند موفق و سر بلند باشید . ان شاء الله

خلیل نیکخواه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار