کوپا آمریکا زنان؛ آغاز جام با جشنواره گل کلمبیا

تهران (پانا)- در دیدارهای ابتدایی کوپا آمریکا 2018 زنان، میزبان متوقف شد و کلمبیا جشنواره گل راه انداخت.

کد مطلب: ۸۱۰۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کوپا آمریکا زنان؛ آغاز جام با جشنواره گل کلمبیا

فوتبال زنان قهرمانی قاره آمریکای جنوبی یا همان کوپا آمریکا از بامداد امروز نهمین دوره خود را به میزبانی شیلی آغاز کرد تا ده تیم حاضر در این رقابت‌ها مسابقه خود را رسما آغاز کنند.

در دو دیدار ابتدایی که از گروه اول برگزار شد، ابتدا کلمبیا نایب قهرمان متوالی دو دوره قبل به مصاف اوروگوئه رفت و سپس شیلی میزبان رقابت‌ها روبروی پاراگوئه صف آرایی کرد.

کلمبیا 7 - اوروگوئه صفر

گلها: اوسمه (2، 1+45، 57، 90)، مونتویا (18) و رینکون (43)

اخراج: رولفو (44) از اوروگوئه

توضیح بازی

ظاهرا قرار نیست کابوس کلمبیا برای فوتبال زنان اوروگوئه تمام شود. دارنده مدال برنز بازی‌های کوپا آمریکا زنان در سال 2006 که هشت سال قبل یکی از باخت‌های سنگین تاریخش را با نتیجه 8 بر صفر مقابل همین تیم اروگوئه پذیرفته بود یکبار دیگر مغلوب این تیم شد تا خاطرات تلخ برایش زنده شود.

چهره ویژه این بازی بدون شک کاتالینا اوسمه مهاجم 28 ساله کلمبیا بود که با 4 گل زده هم برای کسب عنوان بهترین گلزن رقابت‌ها خط و نشان کشید و هم تعداد گلهای زده‌اش در در عرصه ملی به عدد 24 رساند تا با اقتدار همچنان بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی کلمبیا در عرصه زنان باشد.

شیلی یک - پاراگوئه یک

گلها: آئدو (60) برای شیلی، ویلامایور (53) برای پاراگوئه

توضیح بازی

بحران نتیجه‌گیری که بیش از 2 سال است برای زنان شیلی آغاز شده، به رغم میزبانی همچنان ادامه پیدا کرد و این تیم با دومین تساوی متوالی و ششمین بازی بدون برد از زمین خارج شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار