خبر گزاری پانا زمینه رشد مهارتهای حرفه ای دانش آموزان را فراهم می کند

جلسه مجامع اعضاء ، مربیان ، پانا ، اعضاء مجلس و شورای دانش آموزی استان بوشهربا حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار گردید .

کد مطلب: ۶۸۲۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، مریم مسعودیان بعنوان خبرنگار فعال در خبرگزاری پانا استان بوشهر در جمع کارشناسان ، مربیان و دانش آموزان مجامع ، پانا ، اعضاء مجلس و شورای دانش آموزی با حضور ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : خبرگزاری پانا بعنوان یک خبرگزاری ملی و بین المللی زمینه بینش و ارتقاء مهارتهای دانش آموزان را مهیا می کند .

مسعودیان افزود : دانش آموزان خبرنگار پانا بصورت تجربی و عملی می آموزند با دید باز به رویدادها واقعه توجه کنند و تحت پوشش خبری و تصویری آنها را منعکس کنند .

مریم مسعودیان گفت : خبرنگاران پانا مطالبات دانش آموزان را بصورت ساده و شیوا مطرح می کنند تا مسئولان ذی ربط نیز نسبت به حل مسائل و مشکلات مردم اقدام کنند .

مسعودیان تصریح نمود : خبرگزاری پانا استان با جذب دانش آموزان در سراسر استان توانسته اخبار و رویدادهای مدارس و ادارات شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش و سایر دستگاهها اجرایی استان را پوشش دهد که به برگزاری دوره های مستمر آموزشی نیاز است و خبرنگاران پانا به ابزارهای کاری از جمله دوربین عکاسی و غیره تجهیز شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار