معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خبر داد:

آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی در مدارس استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: در 20 دبیرستان متوسطه دوم حاشیه نشین طرح آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی با حضور مدرسان آموزش دیده سازمان های مردم نهاد ظرف 10 روز اجرایی می شود.

کد مطلب: ۶۷۷۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، فتح الله حقیقی در نشست با سازمان های مردم نهاد فعال در پیشگیری از مصرف مواد مخدر افزود: تاکنون با همراهی نیروی انتظامی و دادستانی استان اقدامات حائز اهمیتی صورت گرفته ولی استمرار طرح ها و تداوم اقدامات طی جلسات و نظارت های دوره ای در دستور کار است.
وی با بیان اینکه از اعضای کمیته مبارزه با مواد مخدر استان انتظار می رود که ظرف یک هفته پیشنهادات خود را در راستای مشارکت سمن ها اعلام کنند ادامه داد: سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش موثری در این رابطه دارند از این رو باید برای مشارکت هر چه بیشتر آنها برنامه ریزی شود.
حقیقی گفت: با توجه به اهمیت موضوع پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر انتظار می رود که پیشنهادات منطقی و کاربردی ارائه شود تا در اسرع وقت اجرایی شده و نتایج آن قابل مشاهده باشد.
وی افزود: پیشنهاد می شود که در 20 دبیرستان متوسطه دوم حاشیه نشین طرح آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی با حضور مدرسان آموزش دیده سازمان های مردم نهاد ظرف 10 روز اجرایی شود.
معاون استاندار با تاکید بر لزوم هم افزایی و تعامل تمامی مسئولان استان برای اجرای طرح های اجتماعی اضافه کرد: موازی کاری و اقدامات جزیره ای آسیب زا بوده و نتایج مطلوبی در بر ندارد، بنابراین همراهی همگانی با ایمان و اعتقاد قلبی بمنظور کاهش و پیشگیری آسیب های اجتماعی و به خصوص اعتیاد تاثیر بیشتری خواهد داشت.
وی گفت: سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر برنامه های خود را اعلام کنند تا همراهی لازم برای اجرای آنها طی بررسی های کارشناسی، صورت گیرد.
حقیقی افزود: اقدامات و برنامه های اجتماعی دغدغه همه ما است و باید با ایمان و اعتقاد قلبی دنبال شود همچنین تجمیع اهداف و برنامه ریزی و هم افزایی در راستای اجرای اقدامات نتیجه قابل لمسی در جامعه در بر دارد.
وی خاطرنشان کرد: طرح ها و برنامه ها، در بخش اجتماعی با برخورد قهری ثمربخش نخواهد بود بلکه با همدلی، تعامل و جلب مشارکت های مردمی محقق می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار