برای تخصیص اعتبارات آموزش و پرورش بایدبه گستره مخاطب در آن توجه شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش در کشور مظلوم است و به دلیل آنکه خدمات آن جمعیت زیادی از کشور را شامل می شود، اختصاص اعتبارات و منابع مالی باید به درستی و با توجه به گستردگی این بخش در نظر گرفته شود

کد مطلب: ۶۶۴۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

سید جواد ساداتی نژاد در گفتگو با خبرنگار پانا کاشان اظهار کرد: بی توجهی برای ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان به عنوان قشر فرهیخته جامعه، حتی در صورت کمبود منابع مالی هم بی سلیقگی است و مدیران باید در این خصوص اولویت بندی و چاره اندیشه کنند .

وی در خصوص واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی افزود: مدارس حمایتی با وجود ابهاماتی که دارد، خلاف قانون است و در برنامه ششم توسعه منع شده است.

وی با اشاره به کسری بودجه آموزش و پرورش تاکید کرد: کمبودهای مالی و اعتباری آموزش و پرورش می تواند با مدیریت صحیح و جذب کمک خیرین در کشور جبران شود.

عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس شورای اسلامی در خصوص وابستگی مالی به دولت تصریح کرد: عدم وابستگی به دولت و استفاده از خیرین در این حوزه می تواند باعث شکوفا شدن استعدادهای مدیریتی و رشد جایگاه علم و فرهنگ در جامعه شود .

ساداتی نژاد گفت: به استناد آمار مدیران وزارت آموزش و پرورش، در ده سال آینده، 600 هزار نفر از فرهنگیان، بازنشست خواهند شد که باید راهکارهای لازم در این خصوص تدوین و در نظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار