دبیر شورای اطلاع‌رسانی حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی خبر داد:

نمونه‌برداری اولیه از تلف شدن 3 هزار قطعه ماهی‌ سد خداآفرین

دبیر شورای اطلاع‌رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی، از تلف شدن ۳ هزار قطعه ماهی خبر داد و گفت: این اتفاق در پایین‌دست سد خداآفرین نرسیده به پل تاریخی خداآفرین روی داده است.

کد مطلب: ۶۶۰۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، داوود قاسم‌زاده با اشاره به تلف شدن ماهی‌ها در پایین دست سد خداآفرین اظهار داشت: مسؤولان مربوطه در اداره محیط زیست خداآفرین و دامپزشکی استان به محض اطلاع از این موضوع در محل حادثه حاضر شده و اقدام به نمونه‌برداری اولیه کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر مدیران استانی از اداره کل حفاظت محیط زیست، مسؤولان قضایی و دیگر ادارات مربوطه در محل این اتفاق حضور دارند و بررسی‌ها در حال انجام است.

قاسم‌زاده از تلف شدن ۳ هزار قطعه ماهی خبرداد و گفت: این اتفاق در پایین‌دست سد خداآفرین نرسیده به پل تاریخی خداآفرین روی داده است.

وی از اهتمام ویژه این اداره کل برای پیگیری تلف شدن ماهی‌ها خبرداد و افزود: تا اعلام نتایج آزمایش‌ها نمی‌توان به طور قطع در خصوص دلایل آن صحبت کرد، از این رو صحبت‌هایی که در فضای مجازی مبنی بر ورود فاضلاب صنعتی مطرح می‌شود، نیازمند بررسی بیشتر است و کارشناسان امر در این رابطه اظهارنظر نکرده‌اند و بدون شک بعد از جمع‌بندی‌های صورت گرفته دلایل این اتفاق از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

صبح روز پنج شنبه خبری در فضای مجازی در خصوص تلف شدن ماهی‌های ارس در فضای مجازی مطرح شد که در اخبار ادعا شده است پساب صنعتی ارمنستان عامل تلف شدن این ماهی‌هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار