کسب مدال نقره توسط کیک بوکسینگ کاران نی ریزی در مسابقات انتخابی کشور

تیم کیک بوکسینگ کاران باشگاه فرهنگی ورزشی کیان در مسابقات استانی، انتخابی کشور با کسب سه مدال نقره به کار خود پایان دادند.

کد مطلب: ۶۵۷۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

احسان بنی اسدی سرپرست کیک بوکسینگ کاران باشگاه فرهنگی ورزشی کیان در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس گفت: کیک بوکسینگ کاران باشگاه فرهنگی ورزشی کیان در مسابقات قهرمانی استان انتخابی تیم منتخب که ذر شیراز برگزار شد، خوش درخشیدند .

احسان بنی اسدی افزود: این مسابقات با حضور رزمی کارانی از شهرهای مرودشت ، ارسنجان ، نی ریز، کازرون ، فیروز آباد، سیوند ، لار ، جهرم ، سپیدان به میزبانی شیراز برگزار شد.

وی بابیان اینکه تیم نی ریز در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی کیان متشکل از چهار رزمی کار در این مسابقات حضور یافتند افزود : سید کمال مظلومی و آرش شاهسونی با وجود بازی زیبا در نیمه نهایی مغلوب حریف شده و از گردونه رقابت ها حذف شدند

سرپرست تیم نی ریز خاطر نشان شد: عارف ذکایی دیگر بازیکن آینده دار و خوش نقش نی ریزی با وجود بازی های زیبا و یه طرفه به فینال این رقابت ها رسید اما در فینال این رقابت ها با وجود برتری کامل بر حریف خود با کمال ناباوری به مدال با ارزش نقره دست یافت .

بنی اسدی ادامه داد: ساسان کرونی دیگر رزمی کار این باشگاه که در دو استایل لو کیک و K1 شرکت کرده بود، با برتری بر رقیبان خود بازی های خیره کننده ای به نمایش گذاشت ولی در نهایت به مقام دوم هر دو بخش دست یافت.

وی خاطر نشان شد: با توجه به بازی خیره کننده این رزمی کار وی به تیم منتخب استان فارس جهت حضور در مسابقات کشوری این رشته راه یافت.


احسان بنی اسدی سرپرست تیم اعزامی نی ریز در پایان گفت : از مختاری و معانی مسولان اداره ورزش و جوانان و همچنین نبیئی و تقریر مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی کیان تقدیر و تشکر کرد.

مربیگری تیم اعزامی نی ریز بر عهده مهدی شب خیز و سرپرستی این تیم را احسان بنی اسدی برعهده داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار