احمدوند رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس:

تربیت قرآنی کودکان باید از مراکز فرهنگی شروع شود

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس از ازبرگزاری 500جلسه سخنرانی پیرامون ابعاد شخصیتی حضرت ولی عصر(عج) دراین شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۶۲۷۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

حجت‌الاسلام مهدی احمدوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پانا بر اهمیت نقش والدین در تربیت کودکان به سمت قرآن تاکید کرد و افزود: پدران و مادران با تلاوت هر روزه قرآن کریم می‌توانند ذهن و نگاه فرزندان خود را در مسیر صحیح سبک زندگی اسلامی هدایت کنند.
وی اظهار داشت: اگر آموزه‌های فرهنگی قرآنی از سنین کودکی به افراد ارائه شود فرهنگ قرآن در نسل آینده نهادینه خواهد شد.
وی در ادامه گفت : در شهرستان فردیس532هیئت مذهبی و چندین موسسه آموزش قرآنی به ثبت رسیده است و در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با اداره تبلیغات اسلامی همکاری دارند. رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس ازبرگزاری 500جلسه سخنرانی پیرامون ابعاد شخصیتی حضرت ولی عصر(عج) دراین شهرستان خبرداد.
ایشان افزود: با توجه به هجمه تبلیغاتی دشمنان و فعالیت ماهواره های بیگانگان در فضای سایبری به منظور کمرنگ کردن آموزه های دینی و باورهای مذهبی جوانان و نوجوانان، به همت روحانیان شبکه تبلیغ و استادان حوزه و دانشگاه شهرستان فردیس بیش از 500جلسه سخنرانی پیرامون فلسفه انتظار و تبیین ابعاد شخصیتی حضرت ولی عصر(عج)در ایام جشن ولادت باسعادت آن حضرت در شهرستان فردیس انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار