چهارمین دوره ی ژوژمان مدل لباس و کارآفرینی دانش آموزی;

رادبه: نمایش استعدادهای دانش آموزان سلامت روان جامعه را تضمین می کنند

چهارمین دوره ی ژوژمان مدل لباس و کارآفرینی با عنوان " تکمه" دانش آموزان ناشنوای آموزشگاه علامه طباطبایی ناحیه 3 تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۵۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز در این مراسم گفت: اختلالات روانپزشکی در ایران رتبه دوم را به خود دارد و بار این مشکلات باعث ایجاد حوادث غیرعمدی و عمدی در جامعه و آسیب های اجتماعی می شود.

زرین رادبه ادامه داد: طبق پیمایش ملی سلامت روان در سال 90 به طور کلی 23.6 درصد افراد 15 تا 64 ساله در کشور دچار اختلالات روانپزشکی هستند که علت انها باید ریشه یابی و حل شود تا درصد زیادی از آسیب های اجتماعی کم شود.

رادبه با اشاره به تلاش دانش اموزان در ایجاد مراکز کارآفرینی، افزود: بالطبع اینگونه کارها و تلاش ها می تواند توانممدی های جامعه را ارتقا بخشیده و سلامت روانی جامعه را تضمین کند.

وی بیان کرد: طرح تحول سلامت دولت تدبیر و امید با ایجاد زمینه های کارآفرینی در این موضوع فرصت مغتنمی است برای کسب تجربه و ارائه ی ایده ها تا هر دانش آموز بتواند در راستای تلاش خود جایگاه اجتماعی خود را تقویت کند.

رادبه توسعه پایدار کشور را تربیت انسان های همه بعدی عنوان کرد و افزود: دانش اموزان باید با اصلاح وعده های غذایی، ورزش و تحرک، یادگیری مهارت های اجتماعی و برقراری ارتباط موثر از همین دوران نوجوانی زمینه های این توسعه را فراهم نمایند.

گفتنی است چهارمین دوره ی ژوژمان مدل لباس و کارآفرینی با عنوان " تکمه" دانش آموزان ناشنوای آموزشگاه علامه طباطبایی ناحیه 3 تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار