فرج الله سلحشور:

سینمای ایران احتیاج به مبانی اسلامی دارد/سینما ایران باید شهادتین بخواند و پاک شود

خبرگزاری پانا: فرج‌الله سلحشور شامگاه گذشته در مراسم بزرگداشتش در دومین جایزه گفتمان انقلاب اسلامی گفت: طراحی سینما در دستان صهیونیست‌ها بوده است و سینمای ایران برای پاک شدن نیاز به گفتن شهادتین دارد.

کد مطلب: ۵۴۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، شامگاه گذشته دومین جایزه گفتمان انقلاب اسلامی که شامگاه 27 بهمن‌ماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم؛ از ابراهیم حاتمی‌کیا و فرج‌الله سلحشور به عنوان دو هنرمند و کارگردان تأثیرگذار در عرصه سینما و تلویزیون در ارائه مفاهیم دینی و انقلاب اسلامی تجلیل شد.

در بخشی از این مراسم نادر طالب‌زاده پس از اهدای هدایا به سلحشور گفت: آقای سلحشور بدون آموزش خاصی وارد سینما و تلویزیون شد و آثار بسیار تأثیرگذاری را با موضوع انبیا تولید کرد. مجموعه "یوسف پیامبر" تحسین داخلی و خارجی را به همراه داشت. آقای سلحشور مخلصانه کار می‌کند و جای خوشحالی است که هنرمندی با این اخلاص و کلامی بلیغ فعالیت می‌کند.

در ادامه فرج‌الله سلحشور با اشاره به اینکه وقتی انسان به وظیفه خود عمل می‌کند نباید از او تقدیر کرد، یادآور شد: باید از کسانی که به وظیفه‌شان عمل نمی‌کنند گله کرد.

وی تاکید کرد: این نکته را فراموش نکنید که سینمایی که منبعث و زاییده تفکر صهیونیسم است درست بشو نخواهد شد. مبانی موجود در سینمای ایران و جهان را صهیونیسم‌ها طرح ریزی کردند و تا وقتی که با این مبانی در سینما کار شود ما و همه دنیا در زمین صهیونیست‌ها بازی می‌کنیم. به جز برخی آثار استثنایی در سینما باقی آثار تولید شده به نفع صهیونیست‌ها است.

سلحشور در پایان سخنان خود با اشاره به نیاز برای تغییر مبانی سینما تأکید کرد: یک انسان ناپاک زمانی پاک می‌شود که شهادتین بگوید. سینمای ایران نیز برای پاک شدن باید شهادتین بگوید. اگر اصول و مبانی سینمای ایران اسلامی شد هر کس در آن کار کند اسلامی خواهد بود. اما اگر مبانی اسلامی در سینمای ایران تعریف نشود هر چه ساخته شود در مسیر طرح صهیونیست‌ها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار