فرمانده انتظامی استان زنجان:

هدف پلیس از اجرای طرح ساماندهی موتور سیكلت ها كاهش جرائم است

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی استان زنجان به كاهش 32 درصدی وقوع سرقت ها اشاره كرد و گفت: هدف پلیس از اجرای طرح ساماندهی موتور سیكلت ها كاهش جرائم و كیف قاپی است.

کد مطلب: ۴۰۴۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار " علیرضا صالحی "در جمع خبر نگاران با اشاره به عملکرد شش ماهه پلیس در استان زنجان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری هیچ‌گونه جرائم در خصوص سرقت مسلحانه، سرقت از طلافروشی، سرقت از بانک، آدم‌ربایی و گروگان‌گیری نداشتیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان تاكید كرد در مجموع در سطح استان در سرقت‌های مهم، کاهش 22 درصدی به ثبت رسیده و سرقت‌های خرد نیز 32 درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

وی تصریح کرد: در کشف انواع موادمخدر افزایش 69 درصدی را داشتیم که این نشان از تلاش مضاعف پلیس در مقابله با قاچاق موادمخدر است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به كاهش تلفات جاده ای در استان اشاره و تصریح كرد : در شش ماهه نخست سال تعداد متوفیات ناشی از تصادف جاده ای 12 درصد کاهش داشته است.

صالحی با بیان اینکه پلیس تنها معیار سنجش عملکرد به لحاظ تخلفات است، اضافه کرد: مخدوش کردن پلاک خودروها از جمله موتورسیکلت‌ها از معضلات شایع در جامعه امروز است.

وی هدف از اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها را کاهش جرم دانست و تاکید کرد: این مسئله باید برای مردم تبیین شود که پلیس با اجرای این طرح‌ها در پی کاهش جرایمی مانند کیف‌قاپی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر ضرورت افزایش تعداد دوربین‌های پایش تصویری در محورهای استان و همچنین داخل شهر گفت: به دلیل عدم وجود این دوربین‌ها زنجان بیشترین تعداد پلیس‌های مستقر در محورها را دارد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار