درخشش علیرضا وفایی قهرمان ورزش تکواندو استان بوشهر

خبرگزاری پانا : معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان از قهرمان ورزش تکواندو استان بوشهر قدر دانی کرد.

کد مطلب: ۳۷۱۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، معاون تربیت بدنی و سلامت از علیرضا وفایی دانش آموز موفق عرصه ورزش تشکر و قدر دانی به عمل آورد .
قلندری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت : این دانش آموز نمونه ای از دانش آموزان موفق قلمداد می شود که با توجه به ساحتهای مختلف تربیتی ، آموزشی ، پرورشی و ورزش با توجه به سند تحول بنیادین به موفقیت های خوبی نائل آمده است .
حسن قلندری با تقدیر از این دانش آموز که با قبولی در مدرسه نمونه و پرداختن به امور آموزشی را نیز به خوبی مورد توجه قرار داده است گفت : جمله ماندگار مقام معظم رهبری که جوانان را به " تحصیل ، تهذیب ، ورزش " فرا می خواند تابلویی ارزشمند در پیش روی ما قرار داده که با الگو قرار دادن این نوجوان می توانیم در دانش آموزان دیگر نیز انگیزه رشد و بالندگی ایجاد نماییم .
قلندری تصریح نمود : علیرضا وفایی دانش آموز آموزشگاه جواد الائمه بوشهر می باشد که عناوین ذیل را در ورزش قهرمانی تربیتی کسب نموده است . نایب قهرمان مسابقات تکواندوقهرمانی خرد سالان کشور تیر ماه 93 تهران ، بازیکن اخلاق و ورزشکار دارای مرام پهلوانی در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در تهران در سال 93 ، مقام اول مسابقات فول کیک بوکسینگ استان بوشهر در سال 93 در دوره نونهالان ، مقام اول مسابقات مایانا قهرمانی کشور رده سنی نونهالان ، مقام اول مسابقات قهرمانی استان در رشته تکواندو در سال 92 ، مقام اول مسابقات فول کیک بوکسینگ سال 91 و قهرمان وزن 35 کیلو گرم کشتی آزاد قهرمانی استان سال 94

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار