مدیرکل ورزش بوشهر: طرح حمایت نفت از ورزش استان بوشهر تدوین شد

خبرگزاری پانا :مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: طرحی با عنوان کمک های نفتی درحمایت از ورزشکاران این استان تهیه و تدوین و در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است

کد مطلب: ۳۶۷۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ،مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: طرحی با عنوان کمک های نفتی درحمایت از ورزشکاران این استان تهیه و تدوین و در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است

احمد بهروزیان افزود: دراین طرح شهرستان های استان بوشهر منطقه بندی و شهرستان های شمالی، جنوبی و مرکز استان همراه با مناطق نفت خیز همجوار آنها مشخص و اطلاعات لازم را به استاندار بوشهر ارائه شد.
وی اضافه کرد: استاندار بوشهر پیگیر این موضوع هستند که امیدواریم با نهایی شدن این طرح تیم ها و هیات های ورزشی این استان مورد حمایت قرار گیرند.
وی بر ضرورت کمک های مناطق نفت خیز و شهرداری مرکز استان بوشهر در حمایت از هیات های ورزشی این استان تاکید کرد و آن را خواسته بحق ورزشکاران استان خواند.
بهروزیان فرد بیان کرد: برای نمونه در استان خوزستان 152 هیات ورزشی زیرپوشش شرکت های نفتی این استان فعالیت می کنند وشهرداری مراکز دیگر استان ها نیز از تیم های مهم ورزشی خود حمایت جدی دارند، انتظار است دراستان بوشهر نیز این فرایند اجرایی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در این استان 52 هزار ورزشکار سازمان یافته فعالیت می کنند.
وی اظهارکرد: ارزیابی و ملاک وزارتخانه ورزش و جوانان درهراستانی براساس شاخص های ورزشکاران سازمان یافته و بیمه ورزشی است که دراین ارتباط اعتبارات حوزه ورزش نیز تخصیص می یابد.
وی گفت: درحوزه سخت افزاری 800 هزار مترمربع فضای ورزشی دراستان بوشهر وجود دارد که از این میزان 155 هزار مترمربع فضای سرپوشیده درقالب 110 سالن ورزشی و 650 هزار مترمربع فضای روباز با 51 زمین چمن مصنوعی است.
بهروزیان فرد افزود: اکنون 46 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان بوشهر وجود دارد که برای تکمیل آنها به 800 میلیارد ریال نیاز است و بسیاری از پروژه های نیمه تمام مانده است.
وی گفت: نیازهای ورزشی در هر منطقه باید بر ساس اولویت بندی و شاخص های جمعیتی آن منطقه اجرا و احداث شود.
بهروزیان فرد اضافه کرد: یکی از ورزش های مورد علاقه مردم استان بوشهر فوتبال است و امسال قصد داریم حمایت خاصی از ورزش فوتبال استان بویژه تیم لیگ های کشوری استان داشته باشیم.
وی افزود: استان بوشهر تیم های فوتبال خوبی از جمله ایرانجوان در لیگ دسته اول، ایرانجوان خورموج، پرسپولیس گناوه، کارگر بنه گز و پارس جم در لیگ دسته دوم کشور دارد که نشست هایی نیز با این تیم ها برگزار شده و موضوع حمایت های مالی از آنها در دستور کار است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار