معاون سیاسی استانداری فارس:

برگزاری یادواره شهدا زمینه‌سازرسیدن به تعقل در نسل امروز است

خبرگزاری پانا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با یادآوری اینكه تمام شهدا قابل احترام هستند، گفت: جایگاه شهدای سادات خاص است و همه اقشار جامعه در قبال تكریم شهدای سادات و خانواده آنان وظیفه دارند كه تلاش كنند.

کد مطلب: ۳۱۳۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزار یپانا، جوانشیر کدخداپور، با اشاره به جایگاه ویژه و ارزشمند شهدای سادات، بیان کرد: سادات ارزش خاصی در اجتماع ما دارند زیرا منتسب به نبی اکرم(ص) هستند و در بین مردم نیز قداست و احترام ویژه دارند.

وی گفت: شهدای انقلاب و دفاع مقدس، بخاطر دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی و انقلابی، پشت پا به تمام مظاهر دنیوی زده و راه شهادت را انتخاب کردند.

وی با بیان اینكه برگزاری یادواره و گرامی‌داشت شهدا زمینه‌ساز ایجاد انگیزه تفكر و رسیدن به تعقل در نسل امروز خواهد شد،‌ گفت: مهم‌ترین اثر برگزاری یادواره شهدا همین است و باید آثار کارهای نیک شهدا نسل به نسل برای آینده منتقل شود.

كدخداپور گفت: یادواره‌های شهدا به دلیل تکریم و گرامی‌داشت یاد شهدا برگزار می‌شود تا نسل‌های بعد بدانند که نسل گذشته با چه ویژگی‌هایی مسیر شهادت را انتخاب کردند.

معاون سیاسی استانداری فارس با بیان اینکه باید برای نسل‌های آینده تشریح شود که چه ارزش‌هایی برای شهدا در تصمیم‌گیری‌ها ملاک و معیار بوده است، افزود: باید نسل آینده بدانند شهدای کشورمان با چه فرهنگی بزرگ شده و پرورش یافته و تربیت شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار